Czytelnicy podróży do Gold Valley Lake w Anglii

Kiedy byłem w domu w zespole Mistrzów ponownie na drogę, zobaczyłem zapowiedź podróży do czytnika Carpodrom Will Raison.

Mój angielski kolega Paul Anioł już bredził przez lata, jak świetne wędkować do jego domu i próbował nasz zespół przez długi czas, aby porozmawiać na skrzyżowaniu. Kiedy dotarliśmy kilka dni po ogłoszeniu CT znów poszedł na ryby, właściwie wszystko było już ustalone. Łańcuch telefon dostał gorące i mój kolega wędkarze Paul, Kevin i Ingo miał udział już w związku. W późnych godzinach popołudniowych, I natychmiast zgłaszane do mnie przez Jayson i poinformował mnie o wszystkich sposobów. Mieliśmy szczęście i cztery miejsca były jeszcze dostępne. Tak, że to było prawie gotowe. Jayson już zorganizowane wszystko i przejęła planowania (hotel, karty Anioł, itp.) w całości. On także grupa Facebook ustawić odpowiednio do podróży, która miała miejsce w pierwszym znajomości i gdzie pierwsze informacje wędkować została przekazana do nas. Później to stworzony we współpracy z Dave Johnson (Matchangler.com), list z wszystkimi informacjami na temat lokalnych warunków i potrzebnych materiałów. Obejmuje to nie tylko zasady także sklepy, trasy, informacje o promach i praktyk, które powinny być przestrzegane w Anglii. Krótko mówiąc, mieliśmy pełną obsługę i musiał dbać o prawie wszystko samodzielnie.

Lesereise zum Gold Valley

Harmonogram:

Czwartek 25.10.2012 Przyjazd, spotykają się w barze
Piątek 26.10.2012 Kurs z Will Raison ryby i szkolenia
Sobota 27.10.2012 Mecz Niemcy przeciwko Anglii
Niedziela 28/10/2012 Być może. Konkurs, wyjazdu

W okresie, ale już zgodzili się, że większość z nas nie chciał się zatrzymać do poniedziałku do niedzieli połowów może jeszcze szerzej.

Czwartek
W środę wieczorem mamy nasze dwa samochody pełne zacząć szybko następnego dnia rano może. Spotkaliśmy się na 06:45 zegar na prawie 450 km od Dortmundu do Calais do czynienia. Podróż przebiegła sprawnie i spotkaliśmy się już na 01:30 w porcie w Calais preambuły. Po kilku kontroli paszportowej, dowiedzieliśmy się, że byliśmy w stanie jechać na prom już wcześniej i nie trzeba czekać na oryginalnym jeździć na 14:25 zegar. To jest tak powszechne. Jeśli nie ma miejsca, podjąć firm promowych, jak również pasażerów (będzie późno, ale bardzo drogie!) Z wcześniejszymi.

Przejście było bardzo cicho, ponieważ mieliśmy bardzo mało wiatru i puchnąć. Niemniej jednak, Kevin dostał w twarz dosłownie zielony. Skupił się od teraz na horyzoncie i powiedział mu żołądek do spokojnej odwagi.

Dzięki różnicy czasu (Anglia pozostaje w tyle za jednym godzin), byliśmy już wkrótce po dwa w Wielkiej Brytanii, a my mogliśmy na ostatni odcinek około 225 kilometrów w kierunku otwartego Inn Hotel Premier w Aldershot. Ruch lewostronny nie było problemu, tylko wiele wielopasmowych rond przyniósł nam jeden lub drugi czas do zastanowienia.

Przybył w Aldershot, ale poszliśmy, ale nie bezpośrednio do hotelu, ale tylko wtedy, gdy Złoty Dolina przeszłości Rybacki. Parcie w kierunku wody był zbyt duży i napięcie wyczuwalne. Mamy jezior i zająć sklep wtedy z bliska przyjrzeć lokalnie. Ten ostatni był mały, ale naprawdę doskonałe ustawić na wędkowania na jeziorze. Nie mogliśmy się oprzeć i nie strong zaopatrzony się z granulek, haki, gumek i wyposażenia dodatkowego.

Następnie udaliśmy się do hotelu, który był tylko 2 km od zakładu. Ponadto, nie było na co narzekać. Pokoje były czyste i dobrze wyposażone. Poza wygodnym łóżkiem, był telewizor i łazienka, w tym wannę i prysznic. Obok był supermarket, który jest otwarty 24/7 (czyli zawsze).

Wieczorem udaliśmy się następnie, jak uzgodniono w hotelowym barze i spotkaliśmy się po raz pierwszy osobiście na innych uczestników. Jayson tym naszej grupie było 13 silny. Uczestnicy pochodzili z Turyngii, Nadrenii Północnej-Westfalii, Dolnej Saksonii, a nawet Austria. Nasza Austriacy Chris i Michi przybyła w niedzielę i miał od tego czasu był zajęty szkolenia. Więcej mieli do powiedzenia teraz. Ciekawy wszystkim słuchał dwóch końcówek, aby spróbować swoich sił w pierwszej kolejności. I posiłek i piwo lub inne rzeczy, które nauczyły się wzajemnie poznać, a następnie. Atmosfera była świetna, a następnie dodatek gdy Jayson przekazał nam nasz “dar torby”. Każdy rybak otrzymał mały podstawowy sprzęt składający się z ciągu znaków, Pullabungs, elastyczny, Poznań, podajnik metody i wiele więcej, więc może zacząć piątek rano sam.

Piątek
Po bardzo dobre śniadanie z jajka, bekon, kiełbasa, tosty z fasolą i sosem pomidorowym, nie zdecydował szczęśliwy, udaliśmy się wspólnie przez 8 zegar na drodze do fabryki. Czy rację tam już czeka na nas w bistro. Przy kawie, on przywitał nas i dał krótki wstęp na temat skutecznych metod w Lake Złoto gdzie łowiliśmy. Czy był jednak bardzo martwi się o pogodę. Po wielkim upadku z temperatury powyżej 20 ° C mieliśmy dziś w temperaturze 10 ° C, a prognoza pogody na jutro, że znaczne pogorszenie góry.

Will powiedział nam, że będzie budować jak kilka śladów żywności w tych warunkach pogodowych. Aż tydzień temu nie było problemu, aby skutecznie befüttern Różdżkę głowy, waggler, bomby i Lane podajnika metody równolegle, a tym samym osiągnięcie połowy do 177 funtów. Teraz jesteśmy całkowicie przybył w Winterangelei i linie zmartwienia były konsekwencje. Dopóki temperatura jest stała bez względu na to, jak wysoko-lub nisko-gryzienie karp w jeziorze, ale spadki temperatury ich nie lubię, powiedział nam. Czy po prostu poradziła nam tylko jednego toru na 20-25m regularnie łuskania granulek. Na tym można łowić z Splashwaggler (grube waglerów) i bomba podajnika (jak ołów stołem montażowym). Z pierwszych, około 50-60cm są poławiane pod powierzchnią. Karp rośnie z ziemi przed granulek tonących. Jeśli tak się nie stanie, granulki opadają na dno i tam możesz wiodącej Olive (Bomb) poławiać. Więc masz dwie skuteczne metody ukierunkowane na kanał toru. Drugi utwór Czy zaleca się ryby z nami bezpośrednio z podajnika metody na liny. Ten centralnie dzieli jezioro na dwie części, i zapobiega nadmiernej montażu wędkarza, aby w drodze.

Will erklärte uns die Gegebenheiten am See
Will powiedział nam fakty na jeziorze – powiększyć –

Po tym teoretycznym wstępie, udaliśmy się do testamentów sporządzonych łowiska, gdzie wyraźnie wyjaśnione metody i sprzęt. Oczywiście, że wędki Daiwa poławiane z serii Airity. Czy Wagglerrute feeder, wszystkie były 10 ‘(3m) długości i miękkiej poprzez działanie na. Pokazał nam przygotowanie w-dom-tylko tych granulek jak pelletu dozwolone 2mm pelet i zaleca się mieszaninę 50% 2mm granulek i 50% SENSAS Szalony Bait (feed mączka rybna) do śledzenia metody. Alternatywnie, ma przebudowanego na banjo feeder-z można przymocować za pomocą gumowej opaski, torby PVA wraz z twardych granulek.

Geräte- und Montagekunde in der Praxis
Sprzęt i instalacja klienta w praktyce – Pokaz slajdów –

Po tym wprowadzeniu do podstawy wędkarstwa handlowej odebrał nam nasze sprzęt wędkarski z pojazdów i budować. Trwało to bardzo szybko, dla większości uczestników, jak będzie doradzał nam pominąć Kopfrute dziś. Warunki były o tym mówić. Podczas budowy, potem pobiegł do swego tyrana i wziął odpowiednią przynętę się dla wszystkich uczestników. Każdy dostał worek 2mm, 6mm i 8mm pelety i 1 puszka kukurydzy i 1 worek SENSAS Szalony paszy Bait jako podstawowego wyposażenia na dzień. Tutaj też był myślami do wszystkiego i mogliśmy na zakupy, zanim faktycznie zaoszczędzić.

Teraz każdy uczestnik oparła się na jego wyposażenia, a pospiesznie z miejsca na miejsce wokół nas pasować na jutro, w sobotę, do wykonania i dają nam dzisiaj dobry start do angielskiego połowów. Pytania były naturalnie bogate i tak był szczęśliwy, aby zaakceptować jego pomocy.

Zdecydowałem się pójść na ryby dzięki bombie do 20-25m. Jednak szybko zauważył, że wszystkie zagroził, że pójdzie źle. Moje 6mm granulki po prostu mają zbyt wiele rozproszone i nie miałem wystarczająco daleko. Chociaż ja już wątpliwości mój nowy spin Czy dołączył do mnie i mnie praktycznie jasne, że dzisiaj granulki 8mm były znacznie lepiej nadaje się do tej metody. Oni są po prostu o wiele cięższy, a tym samym latać dokładniej. Również w rytmie punkt zasilania dał cenne wskazówki. Na początku kilka zdjęć szybko i wtedy absolutnie każde 3 minuty 3-4 granulek strzelać. Nawet jeśli dużo się tak wyraźnie mnie powitać, nie wypełniają ryby z dala. Dźwięk będzie zwabić je jednak, i jest to absolutnie konieczne. Nawet jeśli coś złapać na kilka godzin, zawsze musiał mieć na strzelaniu. On też poradził mi, aby upewnić się do połowów metodą na feeder dalej z szafy utworu na liny. Tam ryby będą na początku i prawdopodobnie pochodzić z krótkim pociągiem po godz. Czy naprawdę wszystko, żeby przybyliśmy do naszego wiertła karpia i nie z jego doświadczenia, za góry. Wspomniano również o tym, jak do nas pasować do konkursu w sobotę.

Will tunt Michis Pelletwagglermontage Unglaublich aber wahr- sofortiger Erfolg stellte sich ein
Will tunes Michi Pelletwagglermontage
  Niewiarygodne, ale prawdziwe-
natychmiastowy sukces przyszedł

Oczywiście śledzę porady Willa. Jednak nie miałem łowić długą ścieżkę, tak szybko einstellten pierwsze kęsy na torze bomba. A ja wciąż zusammenbaute mianowicie Methodfeederrute, I ścisnął mi kolegów wędkarzy Ingo, który dał jego urządzenie tylko raz do montażu w sklepie, mój pręt w ręku i zaoferował mu swoją KIEPE. Szybciej niż kiedykolwiek myślałeś pchnął mnie wtedy, uśmiechając się szeroko do mnie i przedstawił zakrzywiony pręt do części uchwytu. Wynik był karp 5-6 funtów. Wyraźnie zdenerwowany, I zbudowany szybciej na drugim pręcie, a Ingo tylko 1-2 minuty później miał kolejną rybę w wiertarce. Podczas gdy niedawno podkreślał, że będzie bardzo niechętnie podajniki, teraz kescherte głośno szyderczy drugą karpia, zdecydowany 8 funtów w górę. Chciał moje miejsce oczywiście dopóki bardziej jasne, dopóki nie skończysz drugą laskę.

Bream później było w końcu tak daleko i mogłem w końcu nastąpić. Także ze mną poszedł na to widowisko. Na koniec dnia, a następnie ukończeniu 4 piękne karpie, wszystko na 8 funtów i osiem leszcze moje dwa utrzymania sieci. To jest po prostu ogromne doświadczenie, by pokonać ciężką karpia na cienkich prętów. Będzie również można zobaczyć zadowolenie i radość w naszym sukcesie. Wszyscy uczestnicy zaczęli rozsądnej ryby i zabawa była wyraźnie widoczna wszędzie.

Heinz mit gewaltigem Fisch Toni konnte ebenfalls einen schönen Fisch zum Landgang überreden
Heinz z wielkiej ryby i Toni był w stanie wylądować ładne ryby

Moja osobista lekcja z doświadczenia, od pierwszego dnia, że ​​Carpodrom-harmonizacja wydaje się prosta na pierwszy rzut oka. Prosty montaż i metody, jak widać w każdym magazynie i nie są trudne do odtworzenia, zostały wykorzystane. Ale wtedy zdecydował, ale małe rzeczy o łowienie sukces. Niektórzy uczestnicy próbowali szczęścia jako Splashwaggler (często nazywany Pelletwaggler). Z 50cm lidera nie był jeden kęs. Z 60cm lidera, jednak były to nagle bardziej brutalne. Podobnie było na Bebleiung prętów głowicy. Mały strzał więcej, umieścić 3-4 cm głębokości, i nagle to działało z połowów. Żywienie odgrywa również ogromną rolę. Niewiele, ale często nazywa się plan tutaj. Aby być jasne, wyraźne: nie Will Raison i jego pomocnicy Jimmy Bullard (który brzmi znajome nazwisko: Jimmy był do niedawna piłkarz w Premier League), Gary Mourant i Dave Johnson jest to, że dzień ustalone nie tak udane te, jak to było. Dziękuję za to!

Die Freude ist auch Coach Jimmy anzusehen. Auch für Autogramme und Fotos von und mit Will war reichlich Zeit
Przyjemność jest również uznawane autokaru Jimmy’ego
O autografy i zdjęcia
i będzie miał mnóstwo czasu

Sobota:
Zaraz po przebudzeniu, włączyłem telewizor na wiadomości i pogody. Niestety, złe przewidywania. W północnej Anglii (Durham), pierwszy śnieg spadł, a także z nami, temperatura spadła do prawie zamrożenie na granicy. To też skończyć 60 mil na godzinę (czyli 100 kmh) został przewidziany teraz. Widok z okna był tak niestety prawda. Chmury ścigał się tak nad nami.

Niemniej jednak, atmosfera była spokojna i na śniadaniu prawie quacked jak gęsi o nadchodzących dni. Chociaż Des Shipp musiał odwołać swój udział w krótkim okresie, ponieważ mógł skakać z bardzo domieszką konkurencji jako substytuty, ale Oferowanych rację i ogrodnik Steve (zarówno wielokrotny mistrz świata i zespół członkowie zespołu Anglii) więcej niż wystarczająco dużo konkurencji do naszej niemieckiej “grupy początkujących”. Teraz chodzi o coś, Niemcy przeciwko Anglii było motto dnia. Przyjechaliśmy w Bistro został rozwiązany szybko. Rybacy następnie losowo na niemiecki i angielski na przemian sat. I rozwiązany 22, 24 Ingo Kiedy zostanie ogłoszony po luźne, miał dwadzieścia trzy (23), byłem szczerze mówiąc trochę przestraszony. On siedział między nami. To może się nie udać, moje myśli były. Zgodnie z mottem: “Nie martw się” zaczęliśmy chodzić do wody.

Michi höchst zuversichtlich Karl konnte sowieso Nichts aus der Ruhe bringen Dave Johnson wusste schon vorher, dass es schwierig würde und schnitt große Mengen Würmer für die Barsche
Michi bardzo pewni Karl mógł tak Nothing
przynieść uspokojenie
Dave Johnson wiedział
z góry, że trudno byłoby …

Po tym, Ingo zorientowany i wrócił do Woli, który natychmiast opuścił Kopfrute całkowicie zniknęły i tylko krótkie pręty zbudowane podajnika. Ponieważ wszystko wydaje się działać bardzo szybko doszliśmy do rozmowy o dniu. Will powiedział nam trochę smutno, że już dziś, ale jedna lub druga pójdzie wody (bez ryb). Warunki były tak źle. Właśnie zauważyłem w nim jest to, że nie był z niego zadowolony. Chciał, że mieliśmy zabawy w wędkarstwie i należy złapać jak najwięcej.

Następnie poławiać od 10:30 zegar-15: 30 zegara. Na nic natomiast się stało, ale jak obawiali się, aby powitać pierwszy leszcze złowione metodą PVA tuż przed liny. Dla mnie i mojej widocznej środowiska niestety nie było pozostaje tylko cisza. Chwilę później Will sieć następnie kolejny leszcz, następnie karpia 4-5 funtów.

Z zażenowaniem z niektórych uczestników, a następnie zaczął się złapać trochę, ale ogromny groupers, które były dobre, ale tylko dostać od papieru i nie odegrał żadnej roli w zwycięstwie. Łowiłem na z bombą podajnika. Barschangelei nie jest dla mnie, po tym, jak przeniósł się do połowu karpia! Wkrótce stało się niespokojne w naszej części jeziora i moje oczy poszedł trochę wzdłuż brzegu. Przyznany przez mnie Ingo matrycy Carpmaster pochylił potężnie w półkolu, przerywana tylko silnego uderzenia w kierunku środka jeziora. Nawet jeśli to nie pozwala, ale po wszystkich długotrwałe wiertła. Na koniec okazało się wrogiem niż 12 pfündiger lustra karpia, co Ingo natychmiast zyskał w czołówce branży. Kiedy wiedział, że teraz, jak poszło, Ingo rozpoczął następnie 2 leszcz bezpośrednio po sobie, co wywołało nerwowe nawet z Woli.

Alleinig-führender im Sektor … bis Ingo einen 12 Pfünder nachlegte
Sole-wiodący w branży … Ingo nachlegte 12 funtową

Jeśli “mistrz” pobity o Niemca, który również wczoraj nie miał pojęcia połowów karpia? Następnie przez 3 ½ Dauertelefoniererei godzin z innymi graczami angielskich, że wielokrotnie Call of Wills “Com’on Stevie, zrób to dla Anglii!” (Chodź Stevie, zrób to dla Anglii!) Została przerwana. Najwyraźniej Gardener Steve mógł złapać całkiem dobrze na drugim końcu jeziora. Niestety dla nas to jeszcze nie wiele się dzieje, aż będzie, dosłownie w ostatniej chwili, w rzeczywistości może jeszcze złapać dwa karpie, a tym samym zapobiec klęsce.

Do kości przez zamrożone i wytrząsa przez wiatr spakowaliśmy się nasz sprzęt i udaliśmy się do Bistro, gdzie nawet gorąca kawa czeka na nas. Ocena została już wisi już na pokładzie i trzymał gotową niespodziankę lub dwóch. Heinz Moeller może, niezauważony przez nas uratować, drużyna Mistrzów zwycięstwo z ponad 18 funtów. W mojej branży Will Raison wygrał z 26-5-0 14-11-0 przed Ingo Möller. Nagroda dla najlepszego Matchangler.com Fischer zdobył Jimmy Bullard z 45-1-0 przed sektora zwycięzca Jamie Harrison z 29-3-0 i naszych kolegów wędkarzy Pawła Welford z 18-5-0. Jasne zwycięzca i triumfator Pucharu łowił legendy Steve Ogrodnik z 49-14-0. Steve ma się będą łowili z worków PVA bezpośrednio przed liny. W tym przypadku, to było zgłaszane do mnie, że on miał walczyć jak wszyscy z silnym wietrze bocznym, dlatego jego rzuty okazało tak niedokładne, jak u nas. Ale w przeciwieństwie do większości, powtórzył swoje mioty aż przynęta była dokładnie tam, gdzie chciał, to, bez względu na to, jak może to wpłynąć na zewnątrz. Mistrz świata ze spokojem i sukcesem okazał mu tak!

Auf dem Weg zum Sieg! Die Beute- ein Netz voller Karpfen
W drodze do zwycięstwa!
Zdobycz-net pełne karpi
Da wird wohl ein Weltmeisterpokal weichen müssen- Gesamtsieger Steve Gardener mit CT-Trophäe
Jako trofeum mistrza świata prawdopodobnie będzie trzeba soft-
Steve Gardener zwycięzca trofeum z CT

Wieczorem mamy podsumował dzień rybackich o wspólnym drinku. Wszyscy byli zachwyceni, mimo ekstremalnych warunków pogodowych. To było oczywiście do luźnych i rozmowny profesjonalistów rybackich, którzy nie zachowali swego doświadczenia za górą. Swobodna atmosfera w grupie i współdziałania ze sobą przyjazne dopełniają ogólnego obrazu z bezpieczeństwem od drugiego. W tej grupie, tylko można było czuć się komfortowo.

Niedziela:
Ostatni dzień był pierwotnie dostępny za darmo. Nasza Austriacy Chris i Michael już w lewo i prawo są jeszcze 1300 km po śniadaniu. Pozostali członkowie grupy są z kolei podzielone na obiekcie Gold Dolina, gdzie zdarzenie miało miejsce dzisiaj. Większość grupy poszła do miłej wędkowania na jeziorze Lake w bungalow lub Syndicate, druga część wzięła udział w konkursie, który odbył się w Lake Middle Lake i złota. Zabity na miejscu: dziś mamy dowód, że naprawdę może być inny każdego dnia tutaj. Wiatr wiał z zachodu i słaby. Temperatura wzrosła o prawie 10 ° C i bez wiatru czułem się znów znacznie cieplej niż poprzedniego dnia. I to wydaje się jak ryby. To zostało zrobione więcej niż tylko miłe. W konkursie 50pF ciężary były znacznie wyższe niż w kontroli i kilku wędkarzy pęknięty 100pF granicę. Zwycięzca nawet przyniósł trick złapać ponad 150 funtów! Czy najlepiej umieścić niemiecki Ingo Möller, tylko vorbeischlitterte ryby na zwycięstwa sektora i musiał zadowolić się drugim miejscem. Wydaje się, że ma w piątek używane mądrze by nauczyli po lekcji z uwag wykonane i musiał przygotować swój sprzęt lokalnie optymalny. Ale Jayson i Paul byli w stanie złapać kilka kilogramów ryb i tak trzymać niemieckiej flagi w swoich sektorach.

Paul Jayson
Czy przekonującą i konkurencji
Paul i Jayson

Wędkarze Pleasure (przyjemność wędkarzy) do pozostałych dwóch jeziorach również nie narzekają na brak ryb, aby zobaczyć obok płoci i leszcza również złapać karpia zwykły ponownie. Można było po prostu niesamowite, jak różne uruchomić dwa dni. Ogólnie rzecz biorąc, w niedzielę było dokładnie to, czego potrzebowaliśmy na koniec. Mnóstwo ryb we wszystkich miejscach i uśmiechniętych twarzy wszędzie wyglądał.

Kevin E. mit schönem Karpfen vom Syndicate Lake Georgs Schuppi steht dem in nichts nach
Kevin E. z miłą karpia George Schuppi jest idealnie pasuje do

Poniedziałek:
Na początku, większość uczestników udała się do promu. Kevin, Paul, Ingo i jednak miał inne plany. Mówiliśmy już, że nawet chcą oglądać angielską Sklep wędkarski. Prawdopodobnie największy jest w Birmingham Anglii, zwłaszcza Fosters of Birmingham. Po około 2 godzinach dotarliśmy do nieokreślonego hali metalu, ale o wysokim poziomie bezpieczeństwa więzienie było jak z zewnątrz jako sklepie wędkarskim. Kilka warstw drutu kolczastego, kamery wideo i znaków ostrzegawczych ustawić scenę. Birmingham wydaje się być twardy gips. Po drodze zauważyliśmy wiele “w sprzedazy znaki” przed niezliczonych domów. W sklepie to zupełnie inny obraz. Sprzedawca wszędzie biegały po sklepie, zwykle ubrany w pełny strój wytwórcy urządzenia. Telefony dzwoniły co drugi, a nie pierwszy raz musiałem uważnie. Zasadniczo, jest to dobrze wyposażony sklep tackle shop, jak to może być mu w Niemczech. Różnice były to jednak wyraźnie jeśli przyjrzeć się bliżej. Po za rogiem I nagle przed laską głowy stoją sobie równych. Oprócz seatbox 60-80 Polacy we wszystkich klasach cenowych były gotowe do testowania w sąsiednich półkach. Czy Sensas, Daiwa, Maver, Garbolino i Co, wszyscy producenci pręty były bezpośrednio dostępne dla topowych. Półka obok nie było właściwe części zamienne. Co trochę niechlujny anmutete był ogromny skarb w zasadzie. Części Rod i zestawy wszystkich producentów modeli obecnych i przeszłych zostały brutalnie posortowane według marki na półkach. To zaczęło się od prostego góry i wtedy skończyło się na 16 mln części nowoczesnych prętów. Ponadto, niektóre starsze modele (np. Browning Black Magic 3) mogą być zmontowane z części zamiennych. Podobnie było na nowoczesne prętów takich jak SENSAS mocy mecz lub serii Daiwa Airity. Wystarczy chwycić półkę i weź udział!

Highlight następnie wydane Hardy wędki dla mnie. Wypełnić cały program był dostępny i niech dym bankomatów w cenach, które są rzeczywiście wzywających go. Średnio marked cena była o 60% normalnej ceny w Niemczech.

Ceny były ogólnie punkt niemieckim trochę irytuje nas. Najbardziej doskonałe ceny wydaje się być nic specjalnego, aż okazało się, że po prostu VVKs zostały oznaczone na pierwszy rzut oka. W osobistej rozmowie z jedną z prawie 20 detalistów następnie propozycje cenowe zostały wykonane, że niemal umieszczono nas w gorączki złota. Warto na zakupy razem. Więc koszt jako jeden średniej hydrolstic Daiwa niecałe 15 funtów. Kiedy popyt przyszedł natychmiast oferują zniżki, jeśli chcesz kupić kilka. Tak więc, od 15 funtów razy zaledwie 12 funtów. To oczywiście nie tylko w Sprzyja, ale wszędzie w angielskich sklepach. Kto chce dokonać masowych ukierunkowanego zakupu, należy szukać tu raz i nie boi się rozmowy z sprzedawców do wyszukiwania.

Wniosek
W rozmowie z innymi uczestnikami, stało się jasne, że wszystkie były absolutnie zachwycony. Pomimo trudno każdy Sobota była bardzo szczęśliwa. Przecież to też udało się złapać każdy “swoje” karpia i zdobycia doświadczenia w jednej z najbardziej znanych jezior w Anglii w towarzystwie gwiazd świata rzeczywistego z sceny. Mieliśmy świadomość, że pogoda nie jest przewidywalne, a zatem odłowów z oF do ponad 100 funtów są możliwe w ciągu kilku różnicy godzin. Dla mnie było to także zaskakujące jaki wpływ może mieć drobne zmiany w montażu lub w trakcie karmienia. Tap karp jest najwyraźniej aktywne wędkowanie w osobistych wyborów odgrywają znacznie większą rolę niż czynnik szczęścia. Ale również duże doświadczenie. Karp w jeziorze nie było “simple-minded” Tusker, bym pierwotnie zakładano w komercyjnych. Następnie wciąż może przechytrzyć pewne piękne ryby był nasz pomocnik z zasług bezpieczeństwa.

W końcu ustaliliśmy, że chcielibyśmy wrócić i będzie bezpośrednio zapytał się umówić na nieco stabilniejszy sezonie możliwe. Pomimo wielu obowiązków międzynarodowych i krajowych, powiedziała, że ​​tak. Jak tylko pojawi się data, będzie zamieszczona na stronie CT!

Gruppenfoto - Danke für die Superzeit mit euch!
Dzięki za super czas z tobą!

Porady:
W tym miejscu chciałbym dać kilka wskazówek, absolutnie, jeśli wy razy planuje podróż do wyspy.

• Zmierz się:
    Kup wcześniej więc trochę sprzętu wędkarskiego, jak to możliwe. W Anglii, wszystkie sklepy wędkarskie są dostosowane do połowów przemysłowych i wszystko tam jest. Śledzenie haki, Pelletwaggler, bomba itp. tam en masse. Kup Lokalnie jest tu faktycznie zaoszczędzić pieniądze. Ja w tym roku wykonany niepotrzebnych myśli o sprzęt, ale także w poniedziałki i wyrzucony setki euro za nadmiar materiału w końcu. Wystarczy wziąć swój standard wyposażenia (oczywiście w dopasowanej Karpfenangelei) z i uzupełnia tę witrynę. Dealerzy wiedzieć, co jest właściwe i tylko budować ci dobrze gumek w swoich zestawach lub rdzenia cewki po prawej stronie na swoich ról. Szczególnie w Złotym historii Lake w tym roku była bardzo prosta. Karp lubi twarde śruty na prostym montażu wybiegiem. Wszystko inne było niepotrzebne.
  • Stosunek do palenia:
    Paczka papierosów kosztuje w Anglii prawie 10 €. Każdy, kto pali powinien zatem skorzystać z wolnym kwoty.
  • Ferry:
    Przyjazd raczej wcześniej niż później. Chociaż zwykle można nadal korzystać z promu później niż zarezerwowany, ale także tego brakowało, to taryfa wzrasta niesamowicie w powietrzu. Więc raczej wyruszyli wcześniej i być może także promem wcześniej. Alternatywnie, oferuje również P & O taryfę Flexi. Możesz zapłacić bez opłat tego samego dnia jechać do czterech godzin później. Przez długi pokaz, z ryzykiem zatorów, to jest bardzo zalecane.
  • Transport:
    Ruch lewostronny nie sprawia żadnych problemów. Trochę przyzwyczaić było niezbędne w wielu rondach. Są one zwykle stosowane 2 pasy ruchu. Lewy pas jest do toczenia bezpośredni, prawo dla wszystkich innych wyjść.

Zaproszenie do Gold Dolinie Experience 2013 (PDF)

Jayson Greatorex, który zorganizował tę wielką podróż, pozostawiając oczywiście także uruchomić kamerę na dzień, a zestawione wielu wrażeń w filmie – video