Karpi w angielskiej Dolina Carpodrom złota

Łowienie karpi w specjalnie wyznaczonych wód z głowy, mecz i podajnik prętów staje się coraz bardziej popularne w ostatnich latach, a także w Niemczech, wiele jest niepożądanych, np. tutaj w mistrzow team.de. Istnieje wiele nowych technik i metod w tej dziedzinie połowów, z których niektóre są bardzo ciekawe i obiecują wiele radości raporty połowowe. Mamy też w ostatnich latach wielokrotnie trzeba określić w Mistrzostwach Świata Juniorów, które, jeśli chodzi o wzrok, a zwłaszcza lądowania większych ryb, inne narody są niestety wyraźnie gorsza. Jednakże, ponieważ w każdym z mistrzostw świata, w których możemy uczestniczyć do tej pory jest dokładnie to, co propagowane, to było dla nas jasne, że dlatego, że coś się zmieni.

Więc wpadliśmy na pomysł, w zimie, tydzień podróż do Anglii, by tam pracować na znanej złota Carpodrom Valley, który jest kierowany przez Johna Raison, ojciec Will Raison na naszej technologii i inaczej dużo pomocy do nauczyć. Po tygodniu stwierdzono, w którym oboje mieliśmy wakacje, prom i zakwaterowania zostały szybko zarezerwowane podróż i nic nie powinno stać na drodze.

Ponieważ powiedział zakład został opisany w poprzednich raportach, nie iść na dalsze, ale zamiast opisać nasze wrażenia i doświadczenia z połowów.

Zapraszamy do Gold Valley, welcome to Eldorado dla wędkarzy!

W pierwszym dniu musieliśmy najpierw zapoznać się z kilkoma zasadami, które mają zastosowanie do połowów w tym systemie. Tak więc, na przykład, jest użycie odpowiedniego ustawienia sieci docelowej poza dopasowania, nie mogą zapobiec przenoszeniu patogenów i pasożytów z innych urządzeń karpia. Ponadto jedynie bezzadziorowe haki i tylko wybrane rodzaje granulek zostały wykorzystane.

Kupiliśmy krótkie konsultacje w działalności połowowej na roślinie jakieś pastylki w różnych rozmiarach i kilku przyborów innych, które były tam potrzebne do połowów i nie przyniosły z Niemiec. Teraz należy przejść tak szybko, jak to możliwe, do połowów, nie mieliśmy w końcu złapać karpia!

Zaczęliśmy Kopfrute do ryb i różnych wiązek montowane do podłogi na obu 13m/14, 5m do ryb i rybołówstwa na powierzchni, w pobliżu brzegu. Do karmienia granulki Polecup i przędzenie były przygotowane. Przygotowaliśmy również metody i podajnika prętów meczu z Pelletwagglern tzw a następnie może przejść.

Początek i kolejne godziny poszło bardzo stonowane i złapaliśmy kilka karalucha i wagi leszcz, ale nie karpia, które byliśmy po. Jednak inni wędkarze na tym samym jeziorze złapać trochę karpia, było jasne, że robimy coś źle i zaczął próbować, co to może być. Ponieważ byliśmy jedynymi daleko którzy łowione z Stipprute, najpierw uznał to za przyczyna (jak herraustellte później, nie było na szczęście). Więc my spróbowaliśmy z podajnikiem metody i Pelletwaggler. Ponieważ obie techniki były zupełnie nowe dla nas, zdobyliśmy wcześniej na DVD i książek, dużo o tym, jak powinno wyglądać w teorii. Zaczęliśmy pierwszego karpia z tych technik i nastroju lepsze. Po południu również próbował raz jeszcze wędkować z Kopfrute i teraz też złapał pierwszą rybę z nim.

Rózgą mecz, pierwsze sukcesy przyszedł
Rózgą mecz, pierwsze sukcesy przyszedł – Pokaz slajdów –

Następnego dnia zrobiliśmy naszą pierwszą trochę trudno złapać karpia na bieżąco i nie bardzo się przyzwyczaisz. Wyniki były jednak już znacznie lepiej niż dzień wcześniej.

Po południu mieliśmy wizytę Ricky Teale, szef matrycy firmy. Pokazał nam wiele subtelności, zwłaszcza w obszarze Methodfeederangelns. Na przykład, przewód nie było łatwo przyniósł do władzy w Niemczech i jak zwykle, gdy wiemy, podajniki, ale pozwolono zwisać bezwładnie. To było zabezpieczenie kęs rozpoznawania ponieważ ryby atakować kosz leży na ziemi, a tym samym nie będzie wielu przewód pływaków. W ciasnych linii wygląda bardziej jak ryby z koszem przynęty i losschwimmen i natychmiast bib lub jest zapięty. Kiedy jeden uznaje luźny pływaka przewodu linii, delikatnie potrząsając głową i raz karp naprawdę ugryziony, wyciąga łańcuch napięty i zgryz jest wyraźnie widoczny.

Eine bis ins Handteil gebogene Matchrute auch bei Christoph Barra
Wygięte do części czołowej również dopasować pręt z Christoph Barra – Pokaz slajdów –

On również pokazał nam, jak najbardziej efektywnie anködert pastylek do osiągnięcia maksymalnego kęs plastyczności. Mieliśmy wcześniej podekscytowany prosty zespół wokół pelet pellet, a to następnie wyciągnął na haczyku. Ricky pokazał nam swoje platformy i wyjaśnił różnicę. Przywiązał osad na paśmie włosów 6mm za hakiem. Gdy kęs ryby absorbuje tylko osad i hak siedzi za sztukę. Tak więc, hak jest całkowicie bezpłatna i zajmuje wiele bezpieczniejsze w pyska. Kolejną zaletą jest to, że tak nie jest, taśma nie osad. Oszczędza to czas i pieniądze. Ten rodzaj przynęty współpracuje również z tych samych zalet podczas połowów z głową i pręta meczu.

Zdaliśmy sobie sprawę, że było naprawdę tylko subtelności, które miały znaczący wpływ na sukces połowów. W następnym dniu powinniśmy nadal się to bardziej widoczne, bo Will Raison obiecał nam, aby spędzić trochę czasu z nami na wodzie i wygląda trochę na ramieniu. Większa coś szansa o karpiarzy z pozy, aby dowiedzieć się, prawdopodobnie nie istnieje! Ponieważ chcemy, aby uzyskać jak najwięcej informacji, Kevin i ja poławiać Kopfrute z prętem meczu. Więc byliśmy w stanie realizować rady spróbuje bezpośrednio w jego obecności na obu technik.

Montage-Shallow Pellet-Waggler-Montage
Płytkie mocowanie za Kopfrute Pellet waggler Zgromadzenie

Dla pręta meczu rybackiej ze specjalną Pelletwaggler już wspomniano powyżej użyto. To jest już kompletny i vorgebleit w dolnej z tworzywa sztucznego, urządzenia, powstającą wodę i zapobiega waggler wcina się głęboko w wodzie, hałasu dodatkowe po uderzeniu, które stanowią. W waglerów jest zamontowany bezpośrednio do ucha z Schur i przymocowane do górnej i dolnej przez gumową zatyczką. Poniżej jest stabilna wirowe na kablu, na drugim końcu lidera jest przymocowany. Długość lidera zatem określa zarówno głębokość, na której maksymalna pellet może spaść.

Rybołówstwo jest w odległości około 25 metrów. Wyłożona mamy pelet 8mm. Każdy z nich 3-4 rozstrzelano w 25m. Szczególnie ważne było, z jaką częstotliwością to się stało. To już złożone dwa strzały na początku przyciągnąć karpia na miejscu i to natychmiast rozpoznać pierwsze oznaki na powierzchni, że ryby są tam. Został karmione zbyt wiele, było dużo trudniej dostać rybę na haczyku. Myśleliśmy, że to tylko możliwe, aby łowić ryby na powierzchni, choć nie na stałe Pelety rozbijając. Co nie było tak.

Teraz waglerów został wyrzucony i powinien wylądować nieco za region, w którym granulki były karmione. Karp, które szukają nowych pastylek byli ciekawi przez dźwięk z waglerów wpływających i można zobaczyć na powierzchni, ponieważ są one pływały w pozie. Większość obecnie doszedł już bezpośrednio na ukąszenie, które mogą być widoczne od razu na ogonie ze względu na sztywną kręgowego. Nie powstała stanowią prawo po przełamaniu na powierzchni, więc kręciliśmy ładunek pelet i odpalił montażu bezpośrednio do miejsca, gdzie granulki zatonął. W 70% przypadków były albo bezpośrednio po rzut lub krótkie nawijania po ukąszeniu. Jeśli nie, został natychmiast wyrzucony ponownie, a gra na nowo.

Die richtige Taktik ist extrem wichtig für regelmässige Fänge
Prawidłowa taktyka jest niezwykle ważne dla zwykłych połowów

Zanim dostaliśmy te dokładne instrukcje od Woli, wpadliśmy stanowią stać przez jakiś czas w wodzie, zanim mamy ten nowo wstawiony ponownie i granulki karmione stale stwarzać wokół. Karp ma granulek strzał spożywane bezpośrednio z powierzchni i był o 50 cm w tym naszej przynęty i nie było przestrzegane.

Urządzenie było dość proste, rod mecz z poprzez działania i trochę energii w środkowej części musiała zwalniać ryb na net może. W głównej linii 25 maxima została wykorzystana. To jest wystarczające, aby wydłużenie działać jako dodatkowy bufor do gwałtownych ucieczek licznik ryb i dzięki temu szczepowi także wysoką obciążalność. Jako lider był 22er ciąg używany w końcu 14er hakiem karp był związany bezzadziorowe haczyki. Lider miał Lage z 50cm.

Do łowienia z Kopfrute zespół podstawy został wybrany w następujący sposób: był zamontowany na 0,22 0,6 gr nośne stanowią główną linię. Będzie korzystać z tej możliwości w istniejących głębokości wody 1,80-2,00 m zawsze, gdy wiatr nie jest zbyt silny. Na dolnym końcu przewodu 14er hak został podłączony bezpośrednio, tj. bez platformie rybackiej. Za haka był powrotem długie włosy z taśmy 6mm pellet później. Cały namiarów (nr 8) zostały umieszczone 25cm powyżej haka. Między obciążnikami Czy niech każdy 5mm kwadrat i uzasadnić to, mówiąc, że mniej komplikacje powstaną. Elastyczna taśma powinna być dobrana w zależności od przewidywanego ryb. W meczu, ważne jest, aby złapać wiele leszcze, ponieważ mają one średni ciężar 1,5 kg i może być znacznie szybciej, niż na obszarze karpia. Aby mecz mógłby więc użyć cieńszej grubości 1,8 mm wydrążony gumy. Jeśli nie tak podczas wędkowania meczu, jak to zrobić, a potem gryźć dużo więcej karpia i gumy może być nieco mocniejszy. Wykorzystaliśmy 2,4 mm grubości gumki. Na dole ten zestaw był prowadzony przez ściągacza korku, tak, że można regulować naprężenie gumy w wiercenia i podczas lądowania.

Ein Puller Bung erleichtert den Drill
Ściągacz zatyczką ułatwia wiertarki – Pokaz slajdów –

Szczególnie ważne było teraz także prawidłowe żywienie. Nie powinno się zbyt często, aby nie przyciągają ryby od podstawy ku środkowi lub powierzchniowych. Ponadto nie powinny być podawane zbyt dużo, bo dla jednego, karp miał wtedy więcej przynęty, które mogą wziąć zamiast przynęty haka i innych ryb zbyt wiele zostało więc zwabił do miejsca, co doprowadziło do wielu pływaka smyczkowy i ryb konsekwencji silnym uderzeniem. Gdyby prawidłowo w żywieniu wszystkich tylko zespół musiał być stosowane właściwie. Pellet miał spaść z bezpośrednio nad placem. Pozwoliło to nie ruch poprzeczny na ryby widać. Tak, że bezpośrednie zagrożenie związane było i trzeba było długo czekać na przekąskę. Fell jak pellet fed grade granulki dół tak często przyszedł dość szybko zgryz.
Odpowiedź była wyraźnie, że” płytkie-fishing, fishing tuż pod powierzchnią wody. Jest to szczególnie ważne, że karpie będą powiadamiani z jedzeniem, a następnie zatężono na stosunkowo małym promieniu. To jest prawdziwa praca z tej metody, powinniśmy dowiedzieć się, kiedy Will dał nam to osobiste wskazówki, nabrzeża.

Auch auf die Kopfrute stellten sich die Erfolge ein
Również na Kopfrute sukcesy przyszedł – zoom –

Mimo, że mieliśmy prawie dwugodzinny film z Will wielokrotnie widziałem tę technikę i omówić błędy natychmiast spadły na niego. Już na pierwszym spotkaniu krótki w sklepie wędkarskim bezpośrednio na rośliny polecił nas mile widziane, choć małe porcje strzelać 4mm pastylek regularnie, ale po tzw, dotykając” (English:,, puk”, pokonać”) spróbować. W tej strategii, szczytówka jest kilka sekund wielokrotnie uderzył na wodzie naśladować odgłos upadku granulek do wody. Jak ma być osiągnięty, który stale utrzymuje atrakcyjną strefę befütterte bez przerwy konieczności faktycznego paszy, a tym samym naraża się, że ryba spada na ziemię lub po pelet rozprzestrzeniać. Teoria jest wiarygodne, zrozumiałe i rzeczywiście – tak myśleliśmy – łatwe do wdrożenia. Ale najpierw trzeba było ciężko w realizacji i niechętnie konsekwentnie podążać techniki rzekomo złym.

Die Matchrute mit dem Pelletwaggler
Rod mecz z Pelletwaggler … – Pokaz slajdów –

Co było wykazanie lat doświadczeń, technologii wybitny i nieopisaną subtelności. Will spojrzał na myśli, w każdym razie tylko 60cm długości i skrócić go zamontować na 40cm. Od szczytówki do haka (!). On zmniejsza głębokość 45 cm do około 30 cm. Spowodowało to tylko dziesięć pozostałych cali między szczytówką i stanowią, które, choć podłączając ogromnie trudne i zwolnił, ale zajęło trzy ogromne zalety: przynęta była jedna stale pod kontrolą i mogą być oferowane wskazać dokładności. Z drugiej strony, powstają zakłócenia, gdy dotykając bezpośrednio nad osadu przynętą, że została odpędza przez fale bez wynikających. Głównym aspektem i przewaga była znacząca w tym, że można obracać prawie wszystkie wiele ugryzień, że dotarliśmy do zmian w zespole i ryb znacznie mniej straciły bo zgryz karpia po podłączeniu przez opór samego pręta. Czy opisano to w ten sposób: “Jeśli trzeba myśleć za siebie, czy i kiedy należy uderzyć, sukces ryb i Twojej decyzji zależy. Niech Ci podjąć decyzję!”.

Aktionen bis die Arme schmerzen
Akcje, aż twój ból ramion – Pokaz slajdów –

Słowa te – a także wiele innych małych rzeczy – zabrał nas, jak dużo zaufania Brytyjczyków wszystkich procesów i działań w miarę proste do wykonania, jak to możliwe. Prosty sposób myślenia, który jest niezwykle skuteczny, ukierunkowane i użyteczne, jest dla nas – oprócz doskonałej technologii i doświadczenia poszczególnych wędkarzy – dlatego angielski zespół jest tak skuteczne w skali międzynarodowej.

Christoph Barra Kevin Ebner
Christopher Barra i Kevin Ebner miał dużo zabawy w Eldorado dla wędkarzy

Z kilku zmian i nowych pomysłów na uwadze, że to możliwe, abyśmy następnie wylądować karpia średnio 5-8 na godzinę, a więc osiągnięcia zwykłych połowów. Na meczu nie można już uczestniczyć ze względu na ograniczenia czasowe, ale zgodzili się, że będziemy próbowali najpierw z pelet Waggler złapać pierwszą rybę podczas befüttern Kopfrute stworzenie podstaw dla bardziej pogryziony tam. To jest powód, dla którego można nazwać udaną karpi niż praca, bo trzeba było być stale aktywny i często w pelet strzał wiertniczych utrzymać karpia w dobrym nastroju. Biorąc pod uwagę średni czas spotkania z 5 godzin, to jest znaczące wysiłki.

W ciągu kilku dni nasza podróż czytelników zaczyna się w Anglii. W krótkim czasie 12 wędkarzy był zarejestrowany do naszej podróży do Doliny Gold obiektu i teraz myślimy i mamy nadzieję, że będzie to monumentalny. Will Raison tylko jest system, a następnie pokazać uczestnikom w praktyce technik erforferlichen seminaryjnych i taktyki. Następnie odbędą się dwa mecze, aby uzupełnić Will Raison i ogrodnik Steve, Des Shipp i inne angielskie rozmiary ogłosiły. Myślimy wpisowego jako należności, uczestnicy biorą go w ich kroku. Jesteśmy podekscytowani, aby zobaczyć, jak nasz mistrz-team.de grupa zaproponuje i zgłosić się naturalnie w szczegółach połączenia.