Każdy Stipper powinna raz w życiu pielgrzymki do Anglii …

“Każdy powinien Stipper raz w życiu pielgrzymki do Anglii” zespół Champions zatytułowała kilka lat temu. Teraz ona jest przed nami – Placówka Dolina Złota. Jest niedzielny poranek, na parkingu obiektu przepełnione, a słońce uśmiecha się do nas szczęśliwą twarz. Dziś rano znajdą wiele konkursów organizowanych w stawach, tak, że około 200 rybaków na parkingu i przejść do sklepu broić kupić niezbędne przynętę i granulki. Uciec od zgiełku i cieszyć się z Johnem i Will Raison filiżankę kawy. Mówią nam, że w momencie ukąszenia karp bardzo ostrożnie, ponieważ noce są zbyt zimne i tak podajnik Metoda jest pierwszym wyborem większości wędkarzy.

Jayson ist guter Dinge – aber an die kurze Aufbauzeit muss man sich gewöhnen
Jayson jest w dobrym humorze – ale krótki czas montażu, aby przyzwyczaić się do

Po obowiązkowym powitanie przez Jana, jest stosunkowo szybkie spot wędkarstwo sposobem na “Syndicate Lake”. Angielski jest bardzo przyjazny i mówi nam, że siedzimy na złej stronie jeziora, a także jeszcze w złym kącie i będzie to bardziej prawdopodobne silverfish. Nie będziemy się zniechęcać i Mark Goddard obok nas jest optymistą, że uda nam złapać kilka ryb. Mecz zaczyna się i szybko wraca spokój w naszej okolicy. Prawie wszystkie zaczynają się w podajniku metodą, ale nikt nie ma brania. Po około pół godziny złapaliśmy pierwszy skimmer, a tym samym jednym z pierwszych ryb. Innym dobrym sumieniem nie możemy używać, i tak pierwsze dwie godziny mijają w mgnieniu oka. Pierwszy karp może być złapany z podajnikiem pręta, a teraz dochodzimy do pierwszego oczekiwanego karpia. Ale to powinien być, na razie.

16m sollten es schon sein, 14,50m sind pflicht!
16m powinno wystarczyć, 14,50 m są obowiązkowe!

Oznacz obok nas zmieni taktykę i poławiać wyłącznie na silverfish. Złe dla nas, dla naszych informatorów powiedział nam, że karaluchy nie gryzą i decydować tylko karp będzie. Niemniej jednak udało się z powrotem złapać kilka dodatkowych kilogramów płoci i Odpieniacze i tak dalej, aby zakończyć na przednim siedzeniu. Gdybyśmy mieli więcej robaki złapać więcej silverfish, podium byłoby możliwe. Większość wędkarzy nie złapał karpia w naszej branży i karaluchy były bardzo kapryśna, więc jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych skromnych dziesięciu funtów. Przeciwko Endplätze, czy “fotele narożników” nikt nie ma szans o tej porze roku, ale zostały one połowów odważników 45 do 72 funtów. To było bardzo ciekawe, że wszystkie wędkarze wybrali ten sam dystans do metody. Środku jeziora biegnie lina, która oddziela dwa Seehälften siebie, a tym samym pozwala uniknąć kontrowersji wśród wędkarzy. Każdy wędkarz próbował jak najbliżej, aby rzucić na tej liny i mogliśmy złapać tylko karpia tam. Z drugiej strony, to wyglądało trochę inaczej, ale tutaj trzeba było złapać ponad 30 funtów w celu kontynuowania lądowania front. Tutaj też były prawie wszystkie karpie złowione metodą i wagi maksymalnej również pochodził z narożników.

Dauergäste mit absoluter Vorfahrt: heimische Tiere
Stali mieszkańcy z absolutnego priorytetu: lokalne zwierzęta

Pozostałe stawy i konkursy dały podobne ciężary 30 do 60 funtów. Byliśmy szczególnie zainteresowani w stawie – “Lake Middle”, który będzie Austragungssee jutrzejszego wyścigu. To było prawie całkowicie schwytany Silverfish iz najmniejszą liczbą wag ponad 30 funtów. Czekamy na jutrzejszy mecz i wiele nowych informacji, skończyło dzień z nie wielu karpia, ale wiele nowych informacji i zupełnie inny świat połowów.

Noc przyniosła mrozy i gęsta mgła otacza nas na to, ale bardzo zimno rano. Twarze mieszkańców mówi nam, że każdy jest ciekawy tu na gryzienie zachowania, ponieważ nikt nie wie, jak taki nagły spadek temperatury wpłynie na gryzienie zachowanie. Co najmniej 22 rybacy będą w poniedziałek (!) On “Middle Lake” razem aby ryby do kolejnej rundy. Zasady są trochę gorzej dzisiaj, bo są tylko robaki, kółka, konopie i płytki, i brązowy Okruchy (mąka chleba) dozwolone.

Ein typisches Ködertableau Zwei Setzkescher sind ebenfalls pflicht. Einer für die Skimmer, einer für die Karpfen. Im Sommer benötigt man bis zu 4 Setzkescher, da nur 80 Pfund in jeden maximal dürfen
Typowy tableau przynęta Dwa Keepnet są również obowiązkowe

Połowów zaczyna i większość wędkarzy rozpocząć ponownie z kolejnym sposobem liny. Po zaledwie pół godziny pierwszy karp złapany, ale nie w naszym regionie. Jesteśmy desperacko próbuje dostać się na płocie, ale nie możemy uchwycić. Po godzinie, bardziej karp złowiony i także pierwszy raz, dwa karpie w naszej okolicy, więc przełożyć, a także łowić metody. Całkowicie w myśli, jak może dojść do karpia budzi nas głośny dźwięk powitalny i widzimy naszą wędkę feeder już w wodzie. W ostatniej minucie mamy chwycić za rączkę i jeszcze przed nami jako nasz karp. Anglik obok nas bawiło się nad nami i daje nam rady, aby nigdy nie stracić z oczu tego ogona.

Impressionen zum Match
Wrażenia z meczu – Pokaz slajdów –

Ogólnie rzecz biorąc, polski, bardzo przyjazny i porozmawiać z nami, daje nam porady i sprawdź u nas zasady. Po ryb dają nie argumentując ujawnienia ich strategii i powiedzieć, co, dlaczego, dlaczego nie. W końcu uzyskać ładny lekcji i możemy z deficytowych 8 funtów, ale szczęśliwy, bo prawie połowa wędkarzy złowione kilka, ale nie było znowu takie, które zaczęły ciężary do 72 funtów. Po tym wszystkim, udało się jako jeden z nielicznych odpieniaczy złapać. Kiedy dowiedział się, że pytania są dziś metoda nie była najlepszym wyborem. Lepiej było karmić z normalnym koszu żywności i wtedy ryba z ołowiu gruntowych i 8mm osadu w miejscu karmienia. Dlaczego karp nie normalna metoda lub Feeder chciał wziąć, nie mógł nam powiedzieć, jednak złapać rybakom, którzy złowione Powyższa metoda połowu karpia i trudno ich jeden z tych mniej niż 20 funtów. Okazało się też, żadnej odpowiedzi, dlaczego gryzą płoć nie chciał.

Gut, wenn man in der richtigen Ecke sitzt und weiß, was man machen muss Gut, wenn man in der richtigen Ecke sitzt und weiß, was man machen muss Gut, wenn man in der richtigen Ecke sitzt und weiß, was man machen muss
Cóż, jeśli siedzi w prawym rogu, i wiem, co musi być

Rozmawialiśmy z Dave o naszych połowów, ponieważ mógł złapać aż 29 funtów, a on obiecuje nam następny dzień, aby przejść do innego obszaru, gdzie zazwyczaj tylko zawody złowionej i określa naszą karpia na Kopfrute dostaniesz.

Dave mit einigen schönen Karpfen
Dave z jakimś ładnym karpia – Pokaz slajdów –

Auch Dave benutzt ein „Fighting-Top“
Dave wykorzystuje również “top-Fighting”
Warunkiem szybkiego lądowania karpia – zoom –

Zrobione i powiedział, że znajdujemy się w nocy na “MBK Rybołówstwa” ponownie. Czas jest krótki, a więc zaczynamy pod okiem Dave’a w płytkiej wodzie ryby tuż przy brzegu. Cechą szczególną tego stawu jest, że ryby nie są karmione, a więc małe ryby łapczywie podjąć Fressbare wszystko. Więc tutaj łowiliśmy dużo z mielonki, ale nawet przynosi to tylko małe ryby. Na początku zaczniemy od razu, ale potem trochę karpia potrzebujemy dwóch godzin, aby się z nami do nowej sytuacji i stawu nowym i można ustawić tylko w ciągu ostatniej godziny, co kilka minut, aby złapać kilka karpia. W końcu, w końcu dobra sieć pełna karp i chcemy tylko uzyskać wszystkie ryby, które były również podłączona …

Jayson im Drill eines guten Karpfens
Jayson w walce dobrego karpia – Pokaz slajdów –

Również ta podróż Anglia jest teraz koniec i jeśli wziąć pod uwagę, że mamy początek marca, byliśmy jeszcze w stanie złapać kilka dobrych ryb. Wielu Anglików powiedział nam, że złapał tylko dwa lub trzy tygodnie później, a dużo więcej ryb w okresie letnim. Nawet na 100 funtów w konkursie w środku

Am Ende gab es dann doch noch ein paar Karpfen. Hier zusammen mit dem Besitzer Kenny Wright, welcher uns erlaubte, an seinen Teichen zu fischen
W końcu, nie było jeszcze całkiem sporo karpia.
Tutaj, razem z właścicielem Kenny Wright, co pozwoliło nam
łowić w jego stawach

Jeśli spojrzymy w ciągu ostatnich kilku dni, dowiedzieliśmy się wiele na temat łowienia karpi. Czy jest to, aby znaleźć właściwe połączenie silverfish i karpi, użyj prawidłowy montaż w odpowiednim czasie, albo użyć prawego przynęty. Wędkarstwo karp zarówno z Kopfrute, jak i podajnika jest znacznie więcej niż tylko siedzenie w stawie i złapać kilka karpia. Mieliśmy dużo zabawy, pomimo faktu, że nie możemy złapać co 100 kg. Angielski jest bardzo przyjazny dla gości i bardzo pomocny. Wiele z nich jest zainteresowany wędkowania w Niemczech i kiedy powiedziałem im, że możemy znaleźć głównie szersze i głębsze kanały w Niemczech, byli w wielu miejscach zdania, że ​​musi być dużo więcej niż karp w Anglii. W tym sensie możemy polecić każdemu czytelnikowi Ciebie nawet martwić się o ewentualnej podróży do ojczyzny połowów. Być może już w tym roku?

Więcej o tym wkrótce na Champions Teamu ..