Sesja zimowa na francuskim kanale

Zima ma dobrą przyczepność na terenie całego kraju. Icy zimno i śnieg są na porządku dziennym. Wprawdzie nie są to dobre warunki do spokojnego dnia połowów. Ale kto chce kulka naftalinowa narzędzi połowowych jako zapalony Matchangler grudnia do marca? My nie zatrzyma, bo zima realizować naszą pasję. Ponadto oferta sportów zimowych w okolicy kanałów Colma optymalne warunki dla udanego dni połowowych. Po prostu trzeba wziąć pod uwagę kilka rzeczy.

Tak więc, badali różne kanały w zimie, ponieważ nigdy nie wiesz z góry, gdzie duże żebrowane. Nawet prawidłowe kanału nie ma żadnej gwarancji połowowej, ponieważ ryby często przejść do niektórych ceowników i nawet nie opuścić. Musieliśmy więc znaleźć się wielokrotnie, że kormorany były na kanale przed nami, a tym samym skuteczne łowienie w tej części nie było już możliwe. To również okazało się dla innych wędkarzy, aby utrzymać się. We Francji, ryby bogate działy porozmawiać wokół dość szybko i są mocno poławiać w zimie. Nie znajdzie wędkarzy w kanale przed, więc tutaj też nie ryby są zwykle złapać. W tym artykule wybraliśmy kanału declasse który ma głębokość 2,50 m, a przepływ światła i jest często określane niespodzianka.

Der Kanal Declasse bei Colma Besuch gab es auch gleich
Kanał zdeklasowany w Colma Nie było również same wizyta

W okresie 1 kg larw komarów i małe 1 porcja duże larwy już zamawiać u sprzedawcy. W naszej opinii, larwy nie można pokonać tutaj na francuskich kanałach. Ma to z prostego powodu: w prawie wszystkich kanałów my beangeln wystarczy larwy występują jako naturalne źródło pożywienia. Zostało to potwierdzone przez ekran larwa wielokrotnie i testów. Tak więc wiemy też dokładnie, o glebie i dostaw żywności w kanale.

der Köder
Przynęty stosowane są różne – Pokaz slajdów –

Dziś zaprosiliśmy łowiska w pobliżu mostu, budować nasz sprzęt wędkarski. Podczas budowy mogliśmy zobaczyć niektóre ryby wypłynięcia na powierzchnię. Zazwyczaj jest to dobry znak, i byliśmy w dobrych nastrojach.

Der Angelplatz - - Die Ausrüstung ist aufgebaut
Urządzenie jest zbudowane

Podczas lutowania, okazało się, że na 11,5 torze metrowym, czysty zbiornik wodny był dostępny. Stanowią od SENSAS modelu Laeticia w 0,6 g był dobry wybór do zaoferowania przynętę w wolnej jazdy. Ponadto, mamy zamontowany montaż 1,5 grama, aby poprowadzić opóźnia przynętę. Do 0,6 g została zbadana równo zawierający 1,5 montaż gramów została skorygowana tak, że 15 cm spoczywa przywódca połowę.

Posen Haken Futtermischung
Poznan Hak Nakarm mieszaniny
Maden Maden Maden
Larw komarów i pinkies przynieść ukąszenia

Początek karmienia, mieszanki i mieszaninę ETANG meczu wciąż dodaje 150 ml muszek i Pinkies. Pięć piłka tenisowa wielkości bele karmione Poolcup powinno wystarczyć na początek. To może nawet włączyć jakieś większe ryby karmione 2 małe kulki przyklejone Pinkis. Więc byliśmy w stanie przyciągnąć wiele ryb w jakimś bonusem śledzić nasz kanał tutaj.

Futterbälle
Początkowy feeding – Pokaz slajdów –

Po około 20 minutach miałem z łatwością montażu w daleko strzelać pierwszy niepewny zgryz, że została uznana natychmiast z korkiem. Leszcz około 400 gramów miał dwie larwy nie może się oprzeć i zwilżano po krótkim wiertłem.

Der Drill
Pierwsza ryba na net – Pokaz slajdów –

Czy to po prostu samotnikiem lub rój był leszcz miejsce karmienia znaleźć? Aby sprawdzić, co się dzieje, czekałem z żywieniowego nawet nieco. Po upływie kolejnych 15 minut i Burkhard był dobry land leszcz.

Burkhard konnte einen guten Brassen landen
Burkhard złapać następny ryby – Pokaz slajdów –

Mamy teraz karmione przez Polecup, ponieważ byliśmy już pewni, że udało nam się złapać więcej ryb. Umożliwiło nam to w dalszym ciągu przyciągają leszcz upstream. Aby określić różnice w gryzienie zachowania, przetestowaliśmy dwa poniedziałki przeciwko sobie. Burkhard poławiać upstream z montażem 1,5 g oraz I poniżej z łatwością montażu w wolnej jazdy. We cuppten co 20 minut, aby larwy żerują i małą kulkę przyklejony do Pinkies.

Kleine Kugeln geklebter Pinkies kommen nun zum Einsatz
Małe kulki przyklejone Pinkies – Pokaz slajdów –

Teraz leszcz znalazł karmienie stacji iw ciągu godziny udało mi się przechytrzyć 5 więcej leszcz z łatwego montażu, Burkhard mogą umieścić szelki na wadze w tym samym drugim okresie To nie jest rzadkością na tym kanale, mamy często, że tutaj też większe ryby wolą przynętę w wolnej jazdy.

Brassen dieser Größe stellten heute den Hauptfisch
Bream ten rozmiar zaprezentowała główne ryby

Po kolejnych 2 leszcz od ukąszenia były również luźno wciśnięty żywności, aby utworzyć nowy Lockspur, nie przyniósł więcej sukcesów. Jednak byliśmy zadowoleni z naszej obecnej sesji na kanał. Tylko jedna rzecz była zaskakująca, nie pojedynczy płoć i okoń dzisiaj nie możemy przechytrzyć, zostały określone na ten temat w innym obszarze. To będziemy regulować następnym razem, jeśli jest, idziemy do kanału do Francji.

Trotz Kälte und Schnee ein Netz voller Brassen
Pomimo zimna i śniegu netto pełne leszcza

Mamy nadzieję, że wzbudził zainteresowanie, spróbuj sam czasem w zimie. Dzień połowów jest dobrze przygotowany z bezpieczeństwem również przygotować sporo zabawy. Możesz wystąpić niektóre z tych pięknych dni w zimie, zima prawie traci swój strach i można skrócić czas oczekiwania na następny sezon.