Z chlebem dziurkacz na kanale płocie

Mittelland Canal (MLK) w Hanowerze, jest rzeczywiście bardzo trudna wody. Ze względu na czystą wodę i wysokie ciśnienie polowania kormoranów dla ryb tutaj jest bardzo trudne i zwykle ma miejsce jedynie w fazie zmierzchu. Kanał ma więc typowe cechy kanałów zachodnioniemieckich, a tym samym wymaga nam wędkarze dużych umiejętności i wiedzy z.

der Mittellandkanal in Hannover
Typowy zachodni kanał niemiecki – Mittelland Canal w Hanowerze

Główną ryb w tych wodach jest płoć. Ten gatunek występuje w znacznych ilościach i zapewnia wędkarzy zabawne ryby. Karaluchy w Mittelland kanał osiągnie rozmiary trofeum do 1000 gramów, ale większość ruchów w rozmiarach od 50-150 gramów We ryb wzdłuż kanału dzisiaj na kanał oddział, który łączy port przemysłowy w hanowerskiej dzielnicy Linden z głównego kanału. Kanał tutaj jest stosunkowo płaski na 13m głębokości toru 2,5 m. Przepływ jest wysoce zależna od ruchu statku w głównym kanale i może być znaczna.

Brot und Hanf
Chleb i konopie są przynętą na dzisiejszej sesji

Na dzisiejszym połowów chcemy naszą małą serię na “chleb punch” nadal, ale chcemy, aby żywić się wyłącznie stempla chleba i wędkowania. Ponieważ nigdy nie poławiać ten kanał podejście na MLK, sami jesteśmy bardzo podekscytowani wyniku. W tym czasie ryby do bardzo pozytywnie reagują karmić hałasu, chcemy urozmaicić nasze podejście do żywności poprzez zastrzelenie nasion konopi.

Das Schiessen von Hanf sollte unser Ergebnis verbessern
Strzelanie z konopi powinny poprawić nasze wyniki

Aby być jak najbardziej elastyczny, stworzymy dwa żywności sądy. Karmienie miejsce na 12m torze w rysunku 11 pozycji zegara, a drugi w 11,5 mg w 1 zegara pozycji. Ponieważ woda jest na różnych głębokościach, przygotowaliśmy dwa różne zespoły. Przy wyborze Poznaniu, upewnij się, że antena ma pewne możliwości, lub nie ausbleit stanowią aż do ostatniego. Powodem tego jest to, że przynęta, ale chleb wchłania wodę, co powoduje zmianę jego ciężar.

Die Posen für die Bread Punch Session
Pozuje do sesji dziurkacz chleb na Mittelland Canal

Kiedy usiedliśmy dzisiaj postawić modelu “MT1” z zakresu wślizgu meczu. Jest 8-liderem i hak w rozmiarze 18-20 (Sensas 3410 i 3405) w 12er linii głównej. Kiedy próbujemy czegoś nowego i gumka połowowych podwójnego elastycznego grubości 0,8 mm. Mamy nadzieję, że w celu uzyskania więcej wiertła prędkości i wrażliwy jednak natychmiast.

Beim Fischen wollten wir das Double Elastik testen
Łowiąc chcieliśmy przetestować podwójną gumkę

Na początku karmimy nasze dwa małe kulki na żerowisk opisane powyżej. Wybieramy kulki stosunkowo niewielki, jak szybko dryfuje spowodowane czasowym przepływu światła rywala występującego żywności z liquidised chleba. Aby rozwiązać ten problem, spróbuj podawać małe kulki w nieco wyższej częstotliwości karmienia. Chleb dziurkacza, gdy opierają się na wielkości 5-7mm, mniejsze rozmiary 2-4mm są bardziej skłonni do stosowania do stosowania zimą lub na płocie bardzo małe.

Futterbälle in Walnussgröße
Nakarm piłki do wielkości orzecha powinno wystarczyć jako karmienia startowym

Na początku, możemy liczyć na każdego karmienia paszy wielkości orzecha włoskiego piłkę. Kulki pasz musi być wciśnięty bardzo ciężko nad tym, bo tylko przez ten trudny pras może nacisnąć powietrze w chlebie od piłki żywności, a tym samym zapewnienia, że ​​piłka food także idzie w dół. Ważne, zeby spadku kulki, zawartość wilgoci w chlebie. Z tego powodu zaleca się jedzenie przechowywane w szczelnym worku i odliczyć tylko kwotę, którą musimy w ciągu najbliższych 30 minut. Ponadto wskazane jest, aby nosić mgiełkę podczas połowów. Z nich można chleb z mgiełkę “w dobrym nastroju” zachować i zapewnić, że nie wysycha.

Ale teraz z powrotem do karmienia. Jak już opisano, możemy wydobyć z obu żerowiska każdy ma małą piłkę. Ze względu na niewielką wagę kuli żywności, to raczej skakać z kubka biegun. Z tego powodu zaleca się, aby zostawić sobie dużo czasu, w dokumentacji, w szczególności z punktu widzenia, że ​​musimy wdrożyć tylko dwa podawaniem piłki!

Nutzen eines zweiten Abrollers
Przez użycie drugiego odwijaka nawet odpychanie piłkę

Połowów zaczyna i już 2nd Użyj nurkowania stwarzają, siedzi od razu i szybko przesuwa pierwszy karalucha do podbieraka. Ugryzienie w 1 ryba karmienia zegara i nie mógł się oprzeć 5mm cios Chleb. Gdy poza jest 1 gram ułożenia. W 11er i 10er Przewody są rysowane stosunkowo daleko od siebie, główny przewód jest dobre 80cm od haka na 15cm śladu. W ciągu następnych 5 minut, idzie do tego stanowisko karmienia, w krótkich odstępach czasu, i szybko kilka karaluchów łowi.

Schnell konnten die ersten Rotaugen gelandet werden
Pierwsze karaluchy szybko mogą być wyładowywane

Innym słowem dla wędkarzy. Chleb trzyma się naprawdę dobrze na haku, ale zawsze wraca do błędnych ukąszenia i po tym, że chleb jest wtedy prawie zawsze oderwane od haka i miał być przynętą. Związek między ryb i wad zgryzu jest dla początkujących na 5:1 (5 ryb – 1 wada zgryzu). Te przynęty chleba przechodzi po kilku minutach, ale szybko za rękę i nie stanowią szczególnie dużą ilość czasu. Podczas jego pobytu w Silokanal Bob Nudd poinformował nas, że może złapać do 300 płoci na chleb cios w 4 godziny, według jego zeznań, że wabi chleb szybko niż robak!

Brotflocke
Te przynęty materii płatków pieczywa praktyki

Po około 20 minutach przełączyć się na 11 miejscu, godziny i będzie można złapać trochę więcej ryb. Zanim przełączony do tego miejsca, ale mamy w 1 miejscu zegara inny “Orzech” z chleba ZAGNIATACZ. Mamy teraz strzelać w ciągu 3-5 minutowych odstępach ilościach mniejszych konopi (10-15 ziaren) do tego karmienia.

kleine Mengen reichen zum Nachfüttern vollkommen aus
Takie małe ilości w zakresie od całkowicie żywieniowego

Powrót do połowów na drugiej stacji zasilającej. Kęs ryby pozostaje dobry początek tu i po około 45 minut złapaliśmy 20 płoć, na MLK w Hanowerze, wynik naprawdę niezwykłe. Tymczasem mamy zmienił zespół i wędkarstwo stosunkowo łatwy z 0,6 zespole gram i bardzo rozproszone łańcucha głównego. Ołów łańcuch zawiera długości prawie 2 metrów i jest typowe w Anglii do łowienia z chleba stempla, ale także na MLK zespół ten działa bardzo skutecznie.

Unterschiedliche Montagen bringen immer wieder Erfolg
Fotomontaż zawsze przynoszą różne sukces

Strzał nasiona konopi wydaje się przyciągnąć karaluchy na miejsce ponownie i ponownie. Ponadto, co 15 minut pchania kolejną małą kulkę chleba. Po 60 minutach, słońce jest wysoko na niebie i ukąszenia pogorszyła się znacząco, teraz jest czas, aby rozpocząć, aby dogonić niektóre porady i wskazówki nawet sporadyczne karaluchy.

Schnell waren einige Rotaugen gefangen
Niektórzy zostali złapani szybkiego efektu czerwonych oczu

“Pimp My Bread” ….. Aby zwiększyć straty, lider liquidised chleb i chleb stemple nadal pracować z wabiące oraz kolorach. Na początku Beissflaute możemy posypać naszą cios Chleb z wanilii Lockspray z SENSAS. Po włożeniu tego tuned przynętę możemy przerwać Beissflaute i przechytrzyć dwa karaluchy.

Etwas Lockmittel sollte die Flocke fängiger machen
Niektóre przynęty powinny płatków chwytliwe

Ale fizzles również tego narzędzia i ważne jest, aby znaleźć inne bodźce. Zmieniamy rozmiar ciosów chleba, przenieść z dużej Chleba 7mm Chleb dziurkacz na mini stemplem 3mm. To także przynosi krótkotrwały sukces i kolejny płoć spada na mini płatków.

Und es funktionierte tatsächlich
I to faktycznie przepracowanych

Aby złowić więcej ryb, teraz spróbować ryb z bodźców wizualnych, aby dostać się na miejsce. W tym celu możemy kolor trochę liquidised chleba i umieścić czerwoną piłkę na tej paszy Figures 11 zegar miejsce. Ta sztuczka już dostarczył nam dobre wyniki w niektórych jeziorach. Jednak w tym dniu był zupełnie bezproduktywne i zniszczone miejsce karmienia. Po ustawieniu czerwoną piłkę okładzin nie mogliśmy złapać więcej ryb tutaj. Również Rysunek 1 karmienie miejsce zegar coraz gorzej z czasem, więc zdecydowaliśmy się tuż pod 2,5 godziny, zestaw ryb.

eingefärbter Futterball
Kolorowe kulki podszewka nie funkionierte ten czas niestety

Wnioski W naszym teście z liquidised chleba i stemplem chleb był bardzo udany. Z nielicznych środków finansowych (konopie i połączone chleb nie kosztowałoby 90 centów) mogliśmy złapać około 30 ryb, bardzo zadowalający wynik. Warunki były ryby z chlebem bardzo dobrze. W głębszej wodzie i płynie szybciej chleb nie jest tak konkurencyjnych przynęt, ale najwyraźniej ma zdolność do kusić nawet nieco większe okazy w miejscu karmienia bite. Uderzenie było gryzienie zachowanie czerwonych oczu dla nas. Wydaje się, aby sprawdzić płoć przynęty jak zwykle Pinki i starannie wykonane ugryźć, więc biorą chleb płatek najbardziej stanowczo i bez zastrzeżeń, może to mieć związek z miękkiej konsystencji przynęty.

Das Bread Punch Fischen am MLK machte uns viel Freude
Połowów na MLK dziurkacz chleb dał nam wiele radości

Podczas IAM 2010, mieliśmy okazję porozmawiać z Bobem Nudd na ryby z stemplem chleba. W jego opinii, liquidised chleb tylko przynęta, że ​​naprawdę jedzą karaluchy i inne białe ryby, a nie tylko przyciąga. Oczywiście można się spierać o to pismo, ale to pokazuje wysoką wartość, która daje Bob Nudd liquisied chleba.