Zimowe połowów z Christophem Barra i Ricky Teale

Doszliśmy razem na kanale w północnych Niemczech w okresie wolnym od lodu do korzystania w zimie do wspólnego ryb, podczas gdy w tym samym czasie, aby przetestować kilka nowych produktów na początku stycznia. Carsten Röschl i ja spotkaliśmy się rano z Ricky Teale, menedżer produktu w firmie, która matrycy przyniósł nam kilka nowych rzeczy, aby spróbować i zobaczyć z Anglii.

Po szybkim śniadaniu razem w hotelu przez Ricky poszedł z wody. Łowiliśmy w pomiędzy 25m i 30m szerokości kanału z umiarkowanym przepływie. Głębokość wody wynosi od 2,5 m do 3m. Powinien być stosowany zarówno Kopfrute oraz w zależności od aktualnej siły Bolognese i pręta meczu. Zasobów rybnych jest bardzo dobra, a szczególnie do trudnych zimowych miesięcy, kanał ten jest świetną okazją, ale jeszcze złapać jedną lub dwie ryby.

Przybywając na wodzie zrozumieliśmy szybko, że przepływ przez uporczywego deszczu i roztopowych z ostatnich dni było nieco szybciej niż oczekiwano. Wciąż byliśmy przekonani, że mogą spędzić ciekawy dzień na wodzie, nawet w zimnej, mokrej pogodzie.

Platzaufbau
Dwa dozownik przeforsować do Polecup

Zdecydowaliśmy się na ryby dla nas kilka utworów. Należy poławiać na 6m pociągu zwłaszcza na początku połowów na mniejszym białym leszcza i płoci, oczywiście z Kopfrute 13m w sieci i jako dodatkową opcję z bolo po przeciwnej stronie kanału. Krawędź jest bardzo blisko do brzegu i tam jest dość stromo. Bardzo dobry teren dla wędkarzy, jak się okazało, także później.

Wspólnie dotknął nas stosunkowo skromne mieszankę pokarmową. Nasza czarna podszewka również dał dodał Dark Earth, z jednej strony, zapewnić, że żywność rzeczywiście przybywa tam w świetle panującej przepływu, gdzie chcieliśmy, a z drugiej strony do zmniejszenia wartości odżywczej mieszaniny nieco dalej. Więc ryby powinny być przechowywane w miejscu dłużej i dłużej trzeba szukać kilku przynęt, które chcieliśmy sprowadzić później z jedzeniem. Przygotowaliśmy się do dobrej części wiążącej ziemi, za pomocą którego chcieliśmy nakarmić larw komarów.

Verschiedene Montagen
Fotomontaż stosowano różne

Przygotowaliśmy dla Fotomontaż gr z wagą 0,5 do 3GR. Lżejsze gramy numery powinny być stosowane w strefie przybrzeżnej i cięższej cichej prezentacji przynęty na 13m kwadratowych.

Przyszedł jako pose do Kopfrute nowy model macierzy używane. Kształt stanowią bardzo bulwiasty, więc dobry pozować do przepływu. Kil stali zapewnia stabilne zachowanie na wietrze i powierzchni burzliwym i porządku antena z włókna szklanego zapewnia, że ​​grzywny w Winterangelei ukąszenia z larw komarów i Pinkies są wyświetlane w wiarygodny sposób.

Die verwendeten Posen Verwendete Bolopose
Stwarza używane – powiększyć –
Abbildungen Stippmontagen
– Powiększ –

Mieliśmy to stanowią wykończone kabla wewnątrz przewodnika. Ma to tę zaletę, że ma przeciąć przewód podczas ruchu stanowią w ich ciele, a konkretnie inaczej nieuchronnie dzieje się w tej formie. To zwiększa żywotność ułożenia i oszczędza wiele kłopotów podczas połowów, gdy farba cut woda przechodzi i traci pozie ładowności. Na nas bolonki montowane pozy 4G.-6g. To powinno być wystarczające dla małej głębokości.

Teraz to miejsce zostało starannie wykonane i wszystkie przygotowania były kompletne, mogliśmy rozpocząć karmienie. By Polecup karmione 6M i 13m utwór. Krótki utwór I befütterte z 4 paszowych kulki wielkości piłeczki do ping ponga z kilku Pinkies i małych larw komara. Ponadto było kilka luźne nasiona konopi.

Na 13m Oczywiście wziąłem tylko 1 podawaniem kulki wielkości mandarynki i 4 równe ziemi kulki z larw komarów. To powinno być dla większych ryb kamienia węgielnego do sukcesu.

Carsten przebiegała podobnie, Ricky, jednak sprawa była nieco bardziej optymistyczne od początku i pchnął osiem dość duże kulki z partii larw komarów na boisku na 13m i chciałem się skupić na tym, jak dobrze. Po przeciwnej stronie kanału tworzą siedem kulki z jednej strony, pasza mielonej mieszaniny kółkach, Pinkies martwych i kilka larw komara karmiono wirowania.

Angeln auf der kurzen Bahn
Wędkowanie na krótkiej ścieżce

Wędkowanie można uruchomić wtedy. Na krótkim torze, pierwszy mały krąp i leszcz może zostać złapany bezpośrednio po karmieniu. Łatwy montaż z Kettenbebleiung, w którym wagi spadła mniej, a odległości między większymi obciążnikami, było tu bardzo dobrze nadaje się do połowu ryb w pasie. Mam 4-5 luźne nasiona konopi rzucony na co drugiej sztolni nieco powyżej mojego kanału. To łączy się z białym leszcza i płoci do Brässchen jakieś 200gr.

Carsten beim Keschern
Carsten podczas podbieraków – powiększyć –

Carsten był bardzo podobny. W swoich pierwszych eksperymentów z Kopfrute przyniósł sukces bezpośrednio. W tym czasie, jednak częstotliwość na ukąszenie 6M linii był trochę lepszy, i ryby nie różniły się wielkością. Ten zmieniony w ciągu połowy. Po około 40 minut to był zauważalnie cicho na sąd i 6m przenieść do Kopfrute był logiczną konsekwencją. Nasza strategia jedzenie wydawało się, że się opłaciło, bo przez globusy firmową na początku małej beangelten ryb wielu lepszego leszcza białym i leszcze natomiast musimy ustawić się do przodu. Udało nam się złapać dobrą serię ryb ponownie. Niech ukąszenia te mogą być wywołane ponownie żywieniowego bardzo małe kulki pasz z niektórych larw komarów. Przynęta szybko wydany ponownie wydawało się animować gierigeren zajęcia podczas połowów na cały okres od początku karmienia larw komarów wspólne ryby stawiło dłuższej perspektywie. Kiedy Ricky, to było raczej powolne. Massive początek karmienia zbyt wiele przynęt były prawdopodobnie na stałe został wydany, aby ryby miały zbyt wielu alternatyw dla przynęty haka i ilość brań była niższa.

Ein mittlerer Skimmer
Przeciętny skimmer

Okazało się, że bardzo ciche oferowane przynęta spoczywała łatwo na ziemi, najlepiej rozpocząć. Na haku 20 z super macierzy serii biegun albo kombinacje Pinkies i Bloodworm lub grub jednym zostały wykorzystane. Jak często angeköderte larwy komara tylko nie były tak chwytliwe jako przynęty w połączeniu z Pinkies lub robaków w naszych wodach: North German.

Mimo, że to poszło bardzo dobrze z Kopfrute, chcieliśmy zobaczyć, jak nowa matryca reflex Bolo z lekkim montażu, może być niezły hak Peleryny i małe ryby. Łowiąc z Kopfrute mamy zawsze podawany parę piłek utrzymać miejsce atrakcyjne dla ryb. Już pierwszy miot przyniósł pierwszą rybę na powierzchnię.

Angeln mit der Kopfrute
Wędkowanie z Kopfrute

Udało nam się złapać wiele ryb w trakcie w ten sposób i to było dużo zabawy. Tutaj też było ciche oferowane jako przynęty, która była zawsze łatwo przenoszone przez wyjście wody ciągnięcie poza, najbardziej chwytliwe. Do tego stwarza szczupła forma została najlepsza.

Das Ergebnis des Tages
Wynik dnia

W sumie mieliśmy wspaniały dzień na wodzie z wielkim wykonane połowu. Nadal ciężki deszcz i niskie temperatury nie wchodzą więc znaczny. Życzymy dużo więcej zabawy w swoich wypraw wędkarskich zimowych.