Mistrzostwa Rosji oczami pioniera Saratowie.

Decyzja o wzięciu udziału w Mistrzostwach Rosji otrzymałem niespodziewanie nawet dla siebie. Nawet w lecie, mam do Piotra, ani w B. Volochek nie będzie, biorąc pod uwagę, że jeszcze za wcześnie. Ale na koniec sezonu całkiem udanej, miałem jakieś wewnętrznej pewności, a potem jest odroczenie, ale w Niżnym Nowogrodzie, i pomyślałem, czemu nie!

Powierzchnia może wystawiać drużynę, ale okazało się, że tylko ja, wszyscy przyszli dobre dla podróży. W tym tysiącleciu, I był pierwszym członkiem strefy Saratowa na tym poziomie konkurencji. Pioneer, na bardzo stare. )) Postanowił wybrać się do najstarszego syna, jeszcze 640 km. do Dolna, który wie, co i dodatkowe oczy i ręce nie zaszkodzi. Wyjechaliśmy w czwartek rano, już godzina trzecia, przeniósł się do City Hostel Zielone, przyszedłem na miejsce zawodów. Trenuj w ten dzień zaplanowane, postanowił po prostu patrzeć na miejscu i porozmawiać z tymi, którzy są szkoleni. Znaleziono, co najważniejsze, dla siebie rywali, zespół Samara, i dowiedział się od nich, że ryba jest bardzo mały, ponury i prawie wcale.

Oficjalny trening.

Poszedłem strefy “D”. Ugniata wszystkie resztki przynęty od konkurencji krajowej, Trapper Bospo, Sabaneev, Siemionowskim, przesiane Saratów zemlitsy)), dodano jokera i trochę larw nabyte tam rano. To nie jest często miałem przed WIELU larwy ochotki! I jak dysza jest prawie po raz pierwszy użyty czas, z wyjątkiem połowów na zamrożonej recepty z Ministerstwa Finansów.

Laid wszystkie pręty od 08:57 (z czterech, sześciu i dziewięciu dał Simon Khaet czynszu, za który publicznie dziękuję!) I nie wydaje się kopać, ale nadal nie ma czasu (to jest dwie godziny przygotowań!) Do zespołu “karmić” ślepe kule.

Uzasadnia nazwę kanału

Wyprofilowana i karmione w przydzielonych 10 minut. Gotowe do pewnych wniosków, nie późno. Przygotował dwa rodzaje przynęty, ciemnym ziemi do dolnej ryb i żółtej cieczy na czarno. Dno łowiska skaliste i natychmiast z wody, prawie pionowo, idzie do głębokości 3m., Na pięć dziewięciu gładko do 3,5-4m.

Zakorm siedem i dziewięć ciemno, a trzy centy, pięć żółty ukleechnoy. Najpierw cisza pół godziny, krótki mahi nie były potrzebne, a następnie na siedmiu zostało nicking micro-groupers. Na górnym rogu został złapany przez jednego okushok i było tylko ryby złowione na nią wszystkich konkursach! Pracował siedem i sześć. Wszystko na 4:00 trening był 500-700 gramów ryby złowione, a kilka Okushko płoć, ukleja, jak mówi był. Wydawało mi się, że przechwytywanie najgorsze, ale Odwiedzić, przed inauguracją, okazało się, że nie było tak źle. Niewyraźnie słychać w obszarze “A” był ponury krótkoterminowych plonów, i kto miał, zrobił dokładnie ciężar na jej temat.

Od otwarcia zawodów, które spodziewałem się czegoś więcej, to nie nasza lokalna mezhdusobouchiki, wciąż CR jest, i widziałem to wszystko bardziej żałosne. )) Chociaż, w zasadzie, jak …

Pierwsza runda.

Wieczorem, po otwarciu, było wrzucić stref. Rozciągnięty w strefie “A”. Wcześnie rano na stawie dostał 43 sektor

w sąsiadów opuścił Andrew Chestnut, prawda zawodnik ze Smoleńska, tak samo jak ja, mahalschik.

Bait ugniata sensasovskuyu. Płeć Pack czarny klub, brutto Gardons i leszcz, mylić, spał off część na ponury i dodaje żółty barwnik dodawany do pozostałej suchej śmierdzącego brutto Gardons czarno.

Ukleechnoy Part, jasny żółty wodnisty spread przynęty, reszta pozostaje prozapas. Przynęta na dole okazało prawie czarny, dodaje inny kawałek ziemi i Bloodworms. Trzy-i czteroosobowe postanowiła nie rozłożyć i wyposażone w pierwszej piątce pod ponurym, pływaka łatwy 4 * 20, bulk wysłane, 10 cm ołowiu. Na sześciu, 1,5 g. unosić cienką antenę, siedmiu z 2,5 g. i dziewięć z 4 g. unosić. Głębokość, na dziewiątej siedmiu pięciu metrów!

Zakarmlivayu siedem i dziewięć z dołu, w ciągu 10 minut pozwoliło na przynęty, karmić małe porcje pięć, ukleechnoy szlamy. Od początku I złapać siedem. Cóż, jako “połów”, to siedzieć i patrzeć na pływaka. )) Połowy sąsiada po lewej, Kasztan, prawa ręka też wydaje się po prostu wygląda … To trwa około czterdziestu minut zmienić siedem z dziewięciu – milczenie. Chestnut stale wycofuje wtyczkę, a nie z pustym rybehoy, choć micro okoń, ale ryby!

Po raz pierwszy złapał jedną Okushko nastrój przez podłogę, w mojej głowie różne myśli złych – gdzie wpadłem na pomysł, że mogę złapać rybę, i co robię w tej celebracji życia, itp. itd. ))) Siedzę przy stopniowo płynącej samooceną, a ja zauważyć niezwykłe poruszenie pływaka, nawet gryźć, i co to jest mieszanie, korzyści z wiatrem w pierwszym dniu nie było silne. Tylko w obrocie poddergivaet sprawy i poczuć na drugim końcu oporu tępego. Wypływa na powierzchnię – leszcz mały. Biorę podbierak, lepiej dmuchać na zimne. Sto pięćdziesiąt gramów białego ja leszcz wylewa się na miejscu, a potem zauważyłem w oddali, kręgi na wodzie, ukleja charakterystycznym. Wezmę pięć, wystawiony głębokość około 1 m., Szaszłyków robaki czerwone. Rzucam i karmić ukleechnoy męty. Niemal natychmiast gryzienie i ponury 15 centymetrów długości jest wysyłany do klatki.

Mając na uwadze krótki czas ponurej wyjścia, bardzo często od początku do końca karmienia, tak trzymać rybę. Fishing rozpoczyna się w dobrym tempie, a od ponure Jestem w szoku, więc zdrowe nie dosłyszałem kiedykolwiek. No, oczywiście, się, poleciał w takich przypadkach, ale tutaj, wszystko tak, nie ma nic, mniej niż 15cm. długości! Udało się utrzymać dobre tempo do około czterdziestu minut, a następnie rozpada się na ukąszenia coraz bardziej. Zażądał świeże larwy, a więc zawiesić na haku w pionie, wymknie się trochę – nie używać! Gdzie jest godzina przed metą, dla mnie, gryząc prawie całkowicie zatrzymany, ale krótko Chestnut bagnet rolkach od mojego)) ponuro. Włącz sześciu-siedmiu próbuje złapać dna, cisza. Tracę mnóstwo czasu jestem tutaj olśni larwy ochotki. To było trochę więcej zabawy, ale z szybkością kashtanovskim nie ma porównania! Mistrz! Nawet po rozmowie z nim dowiedziałem się, że został złapany w pół wody, trzeba było mnie głupcem, aktywnie współpracuje z głębi, a przynajmniej przyjrzeć się bliżej wokół! )) Doświadczenie zdecydowanie za mało! Po “Finish”, rozumiem, że Kashtanov I właśnie stracił mój sąsiad z prawej pewnie wygrał.

Na ważą prawie skompromitowany! Słyszę sędziowski polecenie “Przygotuj ryby ważyć,” Ja, jako rzetelny, wziął warren wylewa ryby do wiadra. Wszystko mam gotowa do ważenia! )) Chestnut zobaczył i powiedział to, co wziąłem z ryb, że nie można nawet usunąć wodę z akwarium! Czując gęsta wojewódzkich, szybko wrzucił do klatki wody i rzucił rybę z powrotem do niego. Chociaż z drugiej strony, co musiałem zrobić, polecenie “Przygotuj ryby ważyć,” siedzieć i czekać sędziowie podejście nic nie robić! Każda drużyna jest zbędny, lub zespół, że nie jest to przypadek, czy sędzia z tej samej prowincji gęsty. ))

Waga.

Adrenalina w ważą hvatanul mojego syna. On już wiedział, wyniki poprzednich uczestników i powiedział, że w opinii publiczności, główną walką między Saksonova, kasztan i ja. We Kashtanova 2900, kiedy ogłosił moją wagę, że prawie spadł z aparatu, w 2550, druga w okolicy! Nie spodziewałem się! (Video ważenia http://youtu.be/S8NqbwLSDNM) Przerwa 350 gr. jest 10-15 ryb, które można złapać, będę bardziej doświadczony. Właściwie, to i przyjechał!

Doświadczenia pierwszej rundzie, pewne zamieszanie wśród sędziów, kierunek na niewłaściwym torze)) Moskwa-Maver zespół nie pozwala mi osobiście wziąć udział w sektorach losowania. Wyciągnąłem do sektora “G”. Według wyników pierwszej rundy, najbardziej bezrybny, pierwsze miejsce, 860 gr. Zmienne z Irene.

Z rozmowy dowiedziałem się, że większość sportowców przygotowujących się do meczu grać połowu. Już w pierwszej rundzie, Strefa “A” i “B” zostały wykonane na mecz, a po drugie, matchevki przygotowane wszystkich, którzy byli. Nigdy nie miałem go nigdy nie złapałem ją i stosować tylko piesek, a następnie w pierwszej piątce. Lap-I nawet nie zabrać ze sobą, więc gdybym wziął na głębokości dalnyak pięciu metrów w okolicy, nie pozwoli jej zastosowania. Tak, muszą polegać na tym, co masz. Cały wieczór spędziłem w myślach o jutrzejszych taktyki rybackich, nie ma nic w umyśle, splunął i poszedł z synem do jazdy wieczorem Nowogrodzie.

Miasto jest piękne, zwłaszcza z oświetleniem wieczorem. Patrzyliśmy na Kreml, pojechaliśmy przez dwa mosty i odbił w centrum, przekąski w pizzerii. Od czasu do czasu, że ja czuje, że byłem w Moskwie. ))

Druga runda.

Obudziłem się dziś rano o piątej, już teraz ma pojęcia o taktyce połowu sen przypuszczam.)) Podczas treningu w obszarze “G” okonie, wiem, że okonie chcą mieszkać w pobliżu ścian pionowych, to musisz spróbować złapać Okushko praktycznie z pod ich stopami, z Kwartetem bottom. W moim sercu czuję się lepiej od razu tak, że jedyną rzeczą, która psuje nastrój, to pogoda. Pięć lub sześć stopni, zachmurzenie, mżawka, silny wiatr – wszyscy, że nie kocham cię! ))

Tym razem już przygotowane trzy rodzaje przynęty!)) Ciemny dno na ziemię, trochę żółtego, z ponura (nigdy nie wiadomo), a tylko ziemię z gliny i Bloodworms. Rozkłada się Kwartet na górnym rogu na krótkich pływaków mahah lekkich maksymalnych. Sąsiad opuścił rostovchanin Pawliszczew, po Bakanov Radugin odpowiedniego zawodnika z Pskowa, następnie piterets Kuzin, Novikov z Kazania, który wszystko w moich oczach. Zdaniem zespołu, zakarmlivayu siedem i dziewięć dna z korby i robaków, a cztery pary kulek i masą dno z korby. Podziwiam jak karmione proce matcheviki. Balls, latające 25-30 metrów, leżą w sterty antenki pływaka! Ani jeden lot lub undershoot! W każdym razie, nie widziałem! Jest wiele do nauczenia się od początku … próbuje złapać się na czterech, u stóp straganie. Cisza. Gram w głębi, patrząc na bas, zerowej. Po pół podaniu godziny do siedmiu, po kilku minutach nurkowania pływak dramatycznie, wyciąć i wyciągnąć małego byka. Unhappily wysłać go do klatki (wiem to, że jest to mój pierwszy i ostatni ryby, że dzień, by go pocałowała, prawdopodobnie)). Potem cisza. Siedem, dziewięć, odtwarzać głębokie, zmniejszenie hak do 22 wszystko bezskutecznie. Wszystko to na tle lodowatym deszczu, zimna i, czasami, bardzo silny wiatr. Siedzę, trzęsę się z zimna, i wszelkiego rodzaju myśli wkradły się do jego głowy znowu … I Pskovites wydaje się jeszcze ciszej niż mnie, ale rostovchanin, mecz, okresowo holowania ryb. Ogólnie rzecz biorąc, do mety, nic się nie zmieniło. Dokładnie pół dwóch ostatnich, prawie rakieta, z Saratowa nazywa Simon, w oczekiwaniu na dobre wieści. I to nie jest dobra wiadomość dla mnie, niż ja byłem strasznie zdenerwowany jest …

Waga.

Po rozmowie z sąsiadem z lewej strony, przekonany, że ma zero, nie dobre, oczywiście, ale nadal, to ucieszyła mnie trochę. )) Potem słychać Radugin sędziów powiedział, że jeśli skala nie pokazuje masę ryb, a następnie napisać w protokole z 10g. A on powiedział, że to dzieje się złapać o Bakanova! Jeszcze nie jest dobre, ale znowu ja ładniejsza. ))) Vzveshivateli wymyślił, jak podejrzewałem, łuski nie odpowiedział na moje duże ryby, a sprawozdanie wykonane przez 10g. pod moim podpisem. Nieco później dowiedziałem się, że zero zone 4, czwarty-50g., A pierwszy w mojego sąsiada prawej rostovchanina Pavlischeva, 610gr …. Druga runda była bardzo trudna dla wszystkich, a to pogoda, a bezrybe. On strefy nie wygrywa szczęścia, ale z doświadczenia i umiejętności, które mam wyraźny brak …

W tym dniu organizatorzy zorganizowali ciepły posiłek, to jest jadalne kasza gryczana z mięsem i herbata, bardzo się przydała. I naprawdę nie dzieje, a namiot sędziów opublikował rekord! Final 20 miejsce, dla siebie, uważam za wielki sukces. Początkowo program przynajmniej uważa się odbyć gdzieś w środku klasyfikacji, z maksymalnym programem, celem było zrobić lepiej Samartsev. Wszystko działało, nawet ponad. Zwłaszcza, gdy widzisz, który był pode mną w klasyfikacji! Miło, do cholery! ))

Zamknięcie i nagrody było więcej niż żałosne, ja na oczekiwanym poziomie. ))

Rozpoczął od dziesiątego miejsca w PM, zakończone potrójne zespoły.

Zakończył ceremonii ogólny obraz wszystkich zawodników i sędziów. Teraz, w poszukiwaniu zdjęć o dobrej jakości, dzięki czemu można z nasza twarz syna do rozważenia. ))

Po zamknięciu, jazda z synem jeszcze w mieście, więc się pożegnać, a do schroniska spać. Rano, jak spać, zepchnięty domu.

Wiele pozytywnych wrażeń, jednak Finance otrzymał mocnego uderzenia. Minimalna kwota, z wyłączeniem dni na własny koszt, bez kosztów zakupu nawigatora, przekładnia, wyżywienie i koszty dodatkowe, zwróciłem się do 10 TR Próbuje znaleźć jakąkolwiek pomoc z kolei rosyjskich, w których faktycznie pracują, bez powodzenia. Jeśli uważasz, że zespół poszedł, możemy liczyć na żadną pomoc od jednego z naszych lokalnych społeczności rybackich. I właśnie pomógł Simon Khaet, ten pręt, i wsparcie formularza i moralne, nawet tyle, co Trump! Jeszcze raz dziękujemy!

W przyszłym roku i planujemy wziąć udział w Pucharze Rosji i mistrzostwa, nawet jeśli ponownie całkowicie na własny koszt. Oczywiście, idealnie byłoby umieścić zespół Saratów, tym większą mamy nikogo!

2 responses to “Mistrzostwa Rosji oczami pioniera Saratowie.

Leave a Reply

