Jeśli wędkarz, który podróżuje

Warto udać się do Anglii, ojczyzny połowów. Oprócz niektórych raportów, chcieliśmy, aby spojrzeć na dwa dni i dwie ryby w jednej z brytyjskich reklam. Docelowo mieliśmy wybrany prawdopodobnie najlepszy handlowych na wyspie. Złota Dolina roślina, obsługiwany przez Johna rację, ojca obecnie prawdopodobnie najlepszy wędkarz na świecie, Will Raison Łowiliśmy w reklamach (Angielski dla carpodrome) całkowicie nieznany, nawet nie mieliśmy wędkarskiego się w takich obiektach. W tym momencie jednak, stanął i nasi partnerzy Sensas Grebenstein / Colmic, i nam odpowiedniego pręta. Te pręty wiedział wtedy również użyć by przekonać zajęty i chcemy dać wam te pręty w kolejnych raportach bliżej. W tym miejscu wielkie podziękowania dla Spółki i Colmic Sensas (szczególnie Svena Brehe).

Wracając do podróży, tackle został przygotowany i tylko potrzebne do załadowania jeszcze, to może się rozpocząć. Samochód jest pakowanie sklep połowowych jednostki two-man, więc nie jest zwykle łatwe, ale przy odrobinie dobrej woli i dyscypliny, aby nie wpaść w obłęd Tackle, byliśmy w stanie pokonać tę przeszkodę – ale patrz na siebie:

Video - Reise nach England

champions-team.de sposób …

Nasza trasa była mniej więcej w następujący sposób ustawić Hanower – Holandia – Belgia – Francja – Calais – Dover – Anglia – Aldershot (Farnborough). Dystans był krótki 870 km i czas jazdy to tylko do 9 godzin, czas musi być dodana na prom z Calais do Dover jeszcze. A2 z Zagłębia Ruhry zaprezentował pierwszą przeszkodę, bo jak mieliśmy punkt wyjścia, ale ustawiony na 9 dobę rano, możemy łatwo przejść do zagłębia Ruhry i osiągnął granicy niemiecko-holenderskiej do dobrej 3 godziny i 310 km od hotelu. W Holandii, pojechaliśmy do Eindhoven do granicy z Belgią. W Holandii, na autostradach obowiązuje ograniczenie prędkości do 120 kilometrów na godzinę i należy einhallten również dlatego Holendrzy są bardzo pomysłowe w kontrolach prędkości! Po krótkim 80 km i 45 minut jazdy wyjeżdżamy do Holandii, a wycieczka trwa przez Belgię. Jak dotąd, nie ma napęd na 4 godziny nad i mądrość Anioł nie jesteśmy jeszcze wyszedł, miło słyszeć, że nikt z nas nie może. Podróż przez Belgię był około 210 km (limit 120 kilometrów na godzinę), doprowadziły nas do miast Antwerpii nad (Ostrzeżenie ryzyko zatoru), Gandawa, Brugia, Ostenda, a tym samym kierunek wybrzeży Francji. Po 110 minutach wyszliśmy Belgię i przekroczył granicy francuskiej na jednym z kilku autostrad maudfreien (A16) w kierunku Calais. Z ograniczeniem prędkości do 130 kilometrów na godzinę jechaliśmy z 65 km do Calais, aby przejechać stamtąd promem do Dover. Ponieważ robiliśmy dobry czas, zdecydowaliśmy się po raz pierwszy w Calais tankowania (benzyna jest droższa niż w Niemczech), a następnie w Calais jeszcze coś przekąsić. Jeździć po 6 godzinach byliśmy zadowoleni stanowią obecnie około nogi na przekąskę i podziwiać wspaniałe widoki na Kanał La Manche i klifach wybrzeża angielskiego. W tym miejscu zauważyć, raczej nie zostawiać żadnych cennych rzeczy w samochodzie, gdy park w Calais.

Bilet na prom Dover-Calais, zarezerwowaliśmy kilka tygodni wcześniej w Internnet, wcześniej książki, tańsze ceny. Zarezerwuj prom, wówczas cena znowu dużo tańsze (UWAGA panienko, to jest to prom, potężne wywołań odnośników!). Cena za bilet w obie strony z normalnym samochodzie to 110 €, pojazdy o wyższym poziomie zapłacić więcej. Połączenie jest obsługiwane przez dwie linie, zalecamy linii SeaFrance ponieważ jest nieco tańsze.

Przejście było stosunkowo proste, a następnie korzystamy z 90 minut do podjęcia na dużym statku, aby rozprostować nogi i oddychać trochę powietrza morskiego. Przyjechaliśmy w Anglii stał teraz przed nami jeden z najtrudniejszych wyzwań, nie było już na mocy przepisów prawa do kierowania ruchem, ale aby zachować typowo brytyjską lewicę. Na szczęście mieliśmy Jayson go, to może szybko zapamiętać swój oryginalny jazdy i zabrał nas bezpiecznie do naszego celu. Po wyjeździe na wybrzeże jechaliśmy przez hrabstwie Kent. Ten krajobraz jest pod wrażeniem nas bardzo, że była malowniczo piękne (UWAGA: Cel dla wartości żony). Po wyjeździe w hrabstwie Kent, to było do Surrey. Również bardzo ładny, ale czułem się nawet tutaj wpływy metropolii Londynu, ale ruch był bardziej gęsty. W południowym Londynie mieliśmy kierując się na zachód i dotarł po 2 godziny jazdy i 106 mil na odległość 21,00 zegara Aldershot / Farnborough. Zakwaterowanie mieliśmy na zalecenie Gold głównej Valley ( http://www.goldvalleylakes.com zarezerwowany), mimo że nie był tani (£ 60 za pokój / pokój trzyosobowy, w tym śniadanie), ale mocno do brytyjskiego systemu, i naprawdę wygodne. Od połowy to popularny sport w Anglii, nie było zaskoczeniem, że właściciel jest aktywny wędkarz sam i tak Jayson szybko w rozmowie z nim przyszedł. Mimo, że często muszą komunikować się profesjonalnie w języku angielskim, mogę to bełkot, który Jayson i właściciel mówił zrozumieć tylko fragmenty, ale śledzić ekspresję Jayson twarzy, wszystko było świetne. Możemy złożyć naszą zabrać w garażu domu. Obszar wokół Aldershot jest silnie uzależnione od armii brytyjskiej, tutaj prawie wszyscy żołnierze brytyjskiego utworzonej armii. W związku z powyższym, należy “trzymać płaski” w barach i piłka zachowywać grzeczny i uprzejmy. Byliśmy z dala od barów, ale odwiedziliśmy i wiele restauracji. Brytyjska miłość indyjskie jedzenie i indyjskiej restauracji można znaleźć w wielu zakątkach. One zdecydowała dla jednej z tych restauracji, nasz dla was przestrogą, kuchnia indyjska znana jest “żywność pikantną” znanej i to może być trudne do strawienia dla niemieckiego żołądka, więc należy być ostrożnym, kiedy powiedział to, co nakazuje. Ceny żywności nie różnią się od tych w wielkich niemieckich miastach. Jeśli ktoś decyduje się na fish and chips, (tradycyjnie Wielka Brytania), a następnie robi się trochę tłuste, ale również trochę tańsze. Dobry kompromis pomiędzy dobrym jedzeniem i rozsądne ceny oferują włoskiej restauracji, która znajduje się również często.

Will Raison und Dave Johnson
Na trasie z Will Raison i Dave Johnson

W czwartek rano udaliśmy się do zakładu Doliny Złota, Will Raison tam czeka na nas i nasz przyjaciel Dave od Matchangler.com. Po krótkim wprowadzeniu udaliśmy się do sklepu wędkarskim zakładu tutaj było prawdopodobnie najlepsze na świecie wędkarzy kilka zadań do wykonania do końca codziennej pracy zakładu. Tymczasem, rozejrzała się po sklepie i rozmawiałem pogawędkę. Wpadliśmy na rozwój w dziedzinie reklamy i Will powiedział, że strzelanie reklamy są jak grzyby po deszczu, a jego kolega i kapitan drużyny Saunders Steve w promieniu 50 kilometrów, 30 reklamówek połowów, a liczba wciąż rośnie. Ponieważ liczba wędkarzy w Anglii ma limit został wszystkie strony, zrozumieli, że ten rozwój nie kończy się dobrze, a rybacy są podzieleni więcej i więcej, i tak blisko, prędzej czy później niektóre rośliny byłby rozwój negatywnego potencjału rybołówstwa w Anglii. Podczas naszego pobytu w sklepie, ale nie może wykryć żadnych problemów dla Gold obiekcie Valley. Tutaj nie było stały napływ turystów, którzy zakupili bilety na następny dzień również przynęty i akcesoria. Sklep jest bardzo dobrze sortowane i oferuje coś dla każdego odwiedzającego do Złotej Doliny roślin wszystko czego można życzyć, po prostu trzeba przynieść własny Kopfrute i pole siedzenia, reszta to w sklepie. Przynęty nie są dokładnie tanie, ale mogą być również wprowadzane. Tackle sam ma bardzo dobre ceny, warto zobaczyć w każdym razie.

Das Klubhaus und der Tackleshop
Przód klub za Tackle Shop

Po Will wypełnił swoje zadania w sklepie, a jego wymiana została opublikowana, byliśmy na małym tournee inwestycji Dolina Gold. Czy wyjaśnił stawy i ich obsady. Chcielibyśmy zaprosić Państwa do małego wirtualnego zwiedzania. Po wejściu do obiektu (Uwaga: tylko z karnetem dni), wzięliśmy lewą ścieżkę i poszedł w prawo od stawów.

Die Teichanlage in einer schematischen Übersicht
Staw w schematyczny przegląd

Po lewej stronie znajduje się Jezioro Bungalow, nazwany po domu na nieruchomości, który nadal jest zajęte! Jezioro jest jednym z mniejszych, ale dla stosunkowo głębokich jezior (1,8 m), jezioro jest rzadko poławiać, ale wiem, o dobrym stanie karpia. Szczególnie w zimie, jezioro pokazuje dobre wyniki, a następnie również poławiać jak. Podążaj ścieżką kontynuujemy w kierunku Syndicate Lake, to jezioro jest często używany do niech do klubów / klubów codziennie. Jezioro jest głębokie jak bungalow Lake ponownie, ale trochę większe. Jezioro wiedzieć dobry czas, karpi i sieja (Ryby srebrny). Lake Syndicate ma dodatkowych funkcji, takich jak wyspy i jest bardzo fair. Ogólnie rzecz biorąc, jezioro jest bardzo popularne i często używane. Postępuj zgodnie ze ścieżką i teraz do małego perła, Lake Bat.

Die Perle der Anlage - der Bat Lake
Klejnot zakładu – Lake Bat

Lake Bat leży tam jak mały świat baśni, ale jest zarośnięta, bardzo płaskie i wiedzieć, aby zrobić na niezliczonych dodatków takich jak duże krzaki i wysp. Jezioro to jest wspaniała do beangeln światłem pręt meczu. W dalszym ciągu na naszej drodze i doszliśmy do Bliskiego Lake. Bliski Lake jest jednym z większych jezior, ale jeden z najcieńszych zakładu. Jezioro ma pewne cechy, które są szczególnie wyspy. Te cechy są zawsze warto spróbować, a obecnie są w szarej połowów zawsze warto spróbować. Bliski Jezioro ma bardzo dobry bilans karpie, leszcze i okonie. Szczególnie w zimie, są mecze wygrała z okonia. Na końcu trasy, ale jest prawdziwa perełka systemu, Lake złota. Złoto Lake wielu wędkarzy najlepszych wód silverfish południowej Anglii, W związku z tym pożądane jest, aby nie ryb. Lake Złoto jest największym i jednym z najgłębszych jezior w systemie, oferuje kilka funkcji i jest bardzo fair. Nawet z Ansitz carpanglers to jezioro jest bardzo popularne i również poławiać noc gernr. Karp rekord w tym jeziorze jest około 35 funtów!

Der Middle Lake
Middle Lake

Kilka słów na temat lokalnej sytuacji. Z prawnego punktu widzenia, konieczne jest pozwolenie rząd do połowów w wodach brytyjskich do zdobycia, jest to podobne do naszego federalnego licencji połowowej i kosztuje 10 funtów rocznie. Uprawnienia te można kupić w każdym urzędzie pocztowym lub w wybranych sklepach, oczywiście, sklep złoto w obiekcie Valley. Trzeba będzie więcej podań dni, koszt 10 funtów za ogon, dniowy kosztuje 16 funtów za 2 wędki. W Tckets stosowane od około 9 do 20 zegar zegar z 20 zegar, system jest zamknięty i trzeba ich zostawić. CHYBA rozwiązaniu 24-godzinny bilet i chce połowów nocnych, to karta kosztuje £ 35 dla dwóch prętów. Oferta ta jest szczególnie akceptowane przez karpiarzy, ale także dla nas mecz wędkarzy jest specjalna oferta. Jest to tak zwane kleszcze wieczorem przez 6 funtów, to jest od 15 do 20 zegara. Dla dwóch prętów płacisz w tym wariancie 10 funtów.

Der Gold Lake - der berühmteste See der Anlage
Gold Lake – najsłynniejsze jezioro w systemie

Na kompleks Złote Dolina nazwał połowy przyjemności, jest to “zabawa połowowa” i masz prawo usiąść na wszystkich wydanych stawach, gdzie chcesz. Stawy, które są wolne, że trzeba zapytać w sklepie lub na stronie internetowej.

Ein \"Gute Laune\" Pleasure Angler
“Dobrym nastroju” Pleasure wędkarzy

Podczas połowów rekreacyjnych, o kilka punktów, które powinny być odnotowane:

• No Keepnet
  • Bait (robaki Pinkis, kółka, robaki, muchy, pellet, kukurydza)
  • Nie powinno być w lewo śmieci
  • Może poławiać na wyznaczonych miejscach
  • To nie powinna być prowadzona ze stałym Bleien
  • Oczywiście nie należy ryby są zabijane
  • Tylko luźne kolczasty haki są wykorzystywane

Fishing Pleasure jest bardzo popularny w Wielkiej Brytanii, ale ma opcję na właściwym miejscu z niskim wykorzystaniem przynęt do połowu ponad dwieście kilogramów ryb.

Potem jest zasady mecze – oni znaleźć na prawie każdym dniu tygodnia, zamiast (oprócz wtorki i czwartki). W meczu, następujące Warunki:

• Karp i ryby białe muszą być przechowywane w oddzielnych keepnets
  • Nie więcej niż 80 kilogramów ryb przechowywane w Keepnet
  • Tylko jeden pręt jest korzystanie (słupy, zapałka lub Feeder)
  • Tylko naturalne przynęty jest dozwolone – nie ma pelety
  • Ścieżka tylko jako dodatku do pasz
  • Tylko luźne kolczasty haki są wykorzystywane
  • Ryby nie posiadają ręczniki
  • Uruchomić tylko ołowiane Fotomontaż (nr pętla montażu podajnika)

Die Regeln der Goldvalley Anlage
Zasady Gold zakładu Dolina

Na Gold kompleksu Dolina ma nice cafe. Obiekt jest dobrze utrzymany i toalety są bardzo czyste. Ludzie są wyluzowany i łowić ryby z Niemiec, aby zobaczyć, nawet jeśli tak naprawdę nie brać tego na poważnie.

Co zabawne, teraz rzeczywiście kosztować dolną linię:

• Paliwo do 1700 km
  • Prom 110 lbs
  • £ 60 za noc Pokój
  • Dniowe bilety £ 10 za dzień
  • Licencja połowowa 10 funtów
  • Przynęta

W sumie cena jest do zaakceptowania i to nie jest daleko od ceny, którą płacisz, gdy biorą udział w ryb na Sacrow Paretzer lub Silokanal – jest to sposób na wodach wokół brytyjskiej nam zazdrościć. W zamian otrzymasz specjalny doświadczenie w ojczyźnie połowów.