W skrócie, jest wort

Wielu wędkarzy powiązanym dzisiaj lubią wędrować w dal. Jednak Browningangler Tobias Klein wie, że nie tylko teraz, wiosną dobre z podajnikiem pręta jest często bardzo blisko.

Kiedy się mój średni rod feeder (Browning “Król All Seasons”) w ich przypadku, mój sąsiad Anioł Karl odwraca nos pogardliwie. “Chcesz iść ponownie o połowów z brzegu na małe, eh?” On drwi i wysyła jego ciężki podajnik prędkość dla niego obowiązkowe, pręta beefy podajnika Odległość z brutala rzucanie wody do środka. “Bez obrazy, Tobi, ale jeśli tutaj w rozlewiskiem – a teraz również w sezonie powodziowym – złapać leszcze chcą, to spakować w porządku!” “Najlepsze z powrotem i podjąć rozsądne narzędzie pod ręką” Rütchen Nie ma wątpliwości, że jest pewny swojej sprawy. Ale to po prostu rozmowa. On jeszcze zobaczyć, że “zdecydowanie” nie musi też oznaczać “sukces”.

Brownings King Feeder All Seaons.
Do połowów w krótkim ideału zakres: Browning Król podajnik wszystkich Seaon

Nawet jeśli w niektórych łowienie Feeder sytuacji oznacza branie nawet rzuty trzycyfrowych w zakupie, ale należy uważać na: rozmiar to nie wszystko. Zatem czynniki, takie jak projektowanie przedmiotów, wymieszać żywności, montaż, oraz – nie mniej – oczywiście, doświadczenie wędkarza na pręcie znacznie większy wpływ na wydajność połowów.

Struktura przestrzeni w systemie
Podstawą udanego polowania stoiska z podajnikiem pręta jest więc już w tym miejscu budowy.
Bo tylko w określonej kolejności podstawowej rozległego sprzętu i przemyślany uzgodnienia różnych elementów wyposażenia można również w pełni skupić się na połowach się.

Jasne, że żniwa złośliwość mojej skrupulatnej budowy przestrzeni “-Karl krytyka”: “Niech ci tylko piękne długo. Zaczynam teraz nie mało ryb, eh, aż do czasu, w którym są. Jeśli mogę pomagać jakoś, po prostu daj mi znać “Unimpressed zanim pójdę dalej w mojej duchowej planu: Pierwszy mój box seat (Browning jest.” Konkurs Advanced “) starannie ustawione. Sześć teleskopowe nogi KIEPE mi pomóc znaleźć falowy-free “tron” na budowę dla kolejnych połowów. Dopiero po I przekonałem się, siedząc testu zakłada, że ​​rozgotowane grunt nie przyniesie, a nogi znalazły poparcia, załączniki przyjść na polu bezpieczeństwa.

W przeciwnym razie, chciałbym mój sąsiad Anioł Karl ryzykujemy, że noga KIEPE kiedyś podczas połowów unosi się w powietrzu. W każdym razie, muszę wyjść, więc Karl, który nazywa niezwykłe poczucie równowagi jego własnym. Niedościgniona udaje mu się uniknąć “Köpfler” do wody przez umiejętne przeniesienie ciężaru na siebie rzucić ponownie, mimo znaczne kołysać swoje plateau. Jak długo to będzie się zapewne jego przygód projekt jeszcze?

Kontynuuje: Linki do mojej skrzynki siedzenia znajduje się przestronna klapką Feederbox. To prawdopodobnie nie tylko moją przynętę, ale także podstawową ochronę żywności od warunków pogodowych. Na prawo budować stabilne 2-punktowy uchwyt na mojej stacji i umieścić dwie wanny. W wannach paszowych przechowywać wszystkie rodzaje po “drobiazgi” – z pola walki, kosze żywności, dipów, aby to wszystko, co jeszcze, tak jak w czasie połowów jest obok niego.

Wreszcie, rdzeń urządzenia zasilającego, Feederarm przychodzi do lewej stopy przedniej KIEPE. To prawda, dobry kawałek O & W fishing-kolekcja to chyba nie przypadek, nazwa “arm Mecz Tele”. Ale nawet do połowu z podajnikiem pręta, ten lekki, belki przedłużenia bez poczucia winy doraźnym być nadużywane. Wystarczająco stabilne, waga podajnikiem pręta wraz z kołowrotkiem do noszenia – nigdy nie wyginając go w dół i od każdego wału się poruszać tam iz powrotem, to wszystko. Na prawej nogi z przodu pudełka siedzenia I zamontować ostatni, ale nie najmniej przestronny Keepnet.

Die gerippte Rutenauflage
Pręt żebrowany spoczywać laskę nawet z silnym Anbissen pewno

Wstęp z rozsądkiem i rozumem
Pod prawie bekundendem szkoda drżenie głowy “Far Hunter” obok mnie, że jestem w dół na poszukiwania. Wody mój wybór dzisiaj jest prawie wolny przepływ, choć niezwykle głębokiego zaścianka z dopływem Dunaju. Teraz na wiosnę, myślę, że tutaj jest przyjemnym miejscem na leszcza rzeki. Daleko od szybkich prądów i nieprzyjazne warunki w głównym nurcie.

Po porywający testu pierwszej rzucić moje beaty – 50 g Feeder z side-szarego bloku ołowiu (Browning “Specjalista”) na dobre 60 metrów. Przez to wiem, mi punkt podparcia na przeciwległym brzegu do “ognia” kosz żywności i za każdym razem w tym samym kierunku. Bezpośrednio po wpływie kosz żywności liczę ile kosz potrzebny do osiągnięcia w ziemię. “1000, 2000, 3000 … 8000.” Jednak kolejny, nieco krótsza próba rzut pokazuje mi, że już znajdzie taką samą głębokość ponad 35 metrów od brzegu.
Dlaczego warto wyłowić do tej pory? Ponieważ mój kolega Anioł Karl, który również sprawia, że ​​tak? Wcale nie. Zwłaszcza, że ​​robiłem delikatnie pociągając moje jedzenie kosz na dno wody na dobre 30 metrów od brzegu jasnego określonych krawędzi. Jeśli nie mogę złapać żadnej leszcz tu, gdzie indziej? Wreszcie twórcy trunk są w poszukiwaniu pożywienia w sposób nieunikniony w pewnym momencie na tej krawędzi na. W naturalnych miejscach żywności dokładnie tam.

Der Wurf
Continuous Action: Wystarczająca moc do dalekich rzutów połączeniu z niezbędnymi tłumienia
dokonać “All Seasons” do drogi nr. 1 na krótkie odległości

Oplot Mainline jest cztery metrów za krawędzią linii przypiąć moją rolę. To pozwala mi na odległość rybackiej na każdej rolki dokładnie odpalić ponownie. Aware łowię tam kilka metrów za krawędzią u dołu. Ustawienie ciężki ryby podczas walki chcę ryzykować tam oczywiście nie. Równie denerwujące jest, gdy będę się ryby nad krawędź chociaż, ale pozostanie wiszące na końcu w innej przeszkody będzie pod wodą. Dlatego wskazane jest, aby także sprawdzić pierwsze dziesięć metrów późniejszej ścieżce wiertła z połowów dostrzec off delikatnie skanowanie grunt z koszykiem żywności. Daleko nie ma przeszkód w oczach, dziś jest mój łowiska znalazłem.

Erdspeere Dwa bankowe kije, które są połączone przez pięć-metrowy przewód, teraz wchodzą w grę. W pewnej odległości za moim KIEPE jeżdżę laski bankowych napiętych linii w ziemi. Potem uruchom koszyk żywności na jednej z kijami bankowych, otworzyć przewód zablokować moją rolę, a następnie starannie owiń żyłkę wokół banku kije przemian. Dopóki klipu aż osiągnie swoją rolę. Teraz łatwo jest odczytać odległość połowowych, a także w przypadku tego pobrać spraw do wyburzenia. Traf chciał, że dziś jest to tylko 33 metrów. Dalej nie będę łowić dziś. Już słyszę szyderczy komentarz Karola …

Podczas nawijania główną linię Erdspeeren widać także wyraźnie, że mam około dziesięć metrów w górę rzeki od 0,25 kredą linii. “Przynajmniej jeden z plecionego przewodu wstrząsów i mogę cię nauczyć.” Dodaje Charles mnie. “Jeśli nie ma cię, Charles!” Powoli, on mi na nerwy. Ale nasz sprzęt jest w tej kwestii dość podobny. Mimo, że jest ona wykonana z plecionego rybackiej odległości wielkiej, zwłaszcza z powodu użycia, ze względu na małą średnicę przewodu nie zespołu hamulca w locie w pierścieniach i w końcu umożliwia bardzo długich zakresów. Ponadto, ze względu na niskie naciąganych ukąszenia plecionka na duże odległości wskazujących lepiej niż pojedynczego włókna. Jednakże, ten ostatni może być wykonane w niewielkiej odległości do doskonałej korzyść również. Wreszcie, to także najbardziej ostrożne ukąszenia są wyraźnie sygnalizowane przez szczyt jittera.

Co jest największą zaletą Braided, ale w tym samym czasie również ich największą wadą: Ze względu na niską odcinku proste chudy Liderzy może z gwałtownym uderzeniem ryba na haku ciągnąć. Tłumienie ogona to mało zdecydowanie, dlatego właśnie opisany powyżej kawałek przewodu wstrząsów monofilament musi być podłączony przed pleciony. Połączenie jest najlepiej realizowane za pośrednictwem węzła krwi.

Bezpieczne ramię
W tej linii kredy i montaż jest wykonany. Ponieważ spodziewam podejrzanego i ostrożny kęs ryby, ufam Sidearm zespół dzisiaj. Tak naprawdę nie przegap kęs. Knotting Zgromadzenia jest niewielkie ręki. Po pierwsze, w przybliżeniu 15 cm długości pętli jest na końcu linii kredy, w przybliżeniu 30 cm przewód powinien stać za węzła pętli. W małej pętli węzeł pętli trzy więcej spotykają się w każde 5 cm od siebie. Wynik koniec Big Bend małą pętlę, w którym einschlaufe silne podwójne kołnierzu.

Blutknoten Seitenarm Doppelwirbel
Węzeł krwi Dopływ Podwójny wir

Podwójny wir bierze po kosz żywności i pozwala mi błyskawiczną zmianę koszyka. O cal od końca kawałek wystającego sznurka dobiega końca, prosty potrójny węzeł w kablu, który później służy jako punkt zaczepienia dla mojej platformy. Wystający kawałek sznurka trzyma platformę z dala od kosza i uniemożliwia nieprzyjemne komplikacje w uzyskaniu zespół. Tak wyposażone, to może w końcu przejść na leszcza polowania.

Po to mam na myśli dzień przed nawilżoną mieszankę paszy na jednego króla kg “podajnika rzeki” i Choice Champions “no. 1 “lub łyżeczka XTC-smak” super cynamon “Wcześniej sprawdzone (wszystkie składniki Browning) do konsystencji i ponownie afterwetted – tylko pod silną presją utrzymuje mieszaninę w moim koszyku spożywczym – I udać się do przynęty. “Cuda się zdarzają!” Karl szydzi z powrotem strony. Niezrażony, ustawić mój pierwszy miot do łowiska. Kilka sekund po przyjeździe kosz na ziemi, I opróżnić przez wydłużonego postoju resztki mieszanek z mojego koszyka. W ten sposób mogę umieścić dziesięć koszyk wypełnień do łowiska. Kilka pinkies i kółka w każdym koszu należy wnieść uwagę leszcza.

Futtermischung
Jasne, aktywny związek oferuje szybkie ukąszenia dla

Po moim dziesiątym piłkę na miejscu połowów I zawiązać 0,12 mm i długości 100 cm z przyponem hak 14mm (Browning “BR 6112”) do montażu. Dwa robaki pochodzą z hakiem i zrobić nieco później wraz z jedzeniem Basket-ładunku bez żywej przynęty na drodze do łowiska. Natychmiast po przybyciu do kosza żywności w klipie linii zamknąć ramię kaucją nurkowania tip pod wodą i poczekać, aż kosz na dole przyjechał. Podejście to obejmuje znaczną część łańcucha na spadek kosza pod własnym ciężarem już wciąga się pod wodą. Z krótkim, ruch odważny uderzę szczytówkę następnie z wody. Nawet ostatni kawałek sznurka jest to wykluczone w sprawie projektów i irytujące łuku kręgowego.

Około 20 cm nad powierzchnią wody Kładę ogon off na moim Feederarm i bardziej ekscytujące z niektórych obrotów korby kręgowego. Dopóki szczególnie wrażliwe 1,5 uncji puste podajnik węgla tip ugina się tylko nieznacznie. Na tym tle pełnego węgla szczyt równą siłą końcówki znacznie bardziej wrażliwe, ja też zobaczyć najlepszych zbieraczy.

Rutenspitzen der King-Serie
Warto zobaczyć: multi-powłoka końcówki drążków króla Series

Pierwsze ukąszenia, może być jednak nadejść i mam okazję ogle moje Mitangler więcej szczegółów. On nadal koncentruje się na osiągnięciu koryta około 90 metrów w rozlewiskach. Zbyt często jednak pozostaje faktem, dzięki Porywy wiatru na rozprawie i ląduje kosz przed osiągnięciem zaciski przewodu niegrzecznie w powodzi. Pomimo wszystkich przechwytuje i leszcz Karl. Chociaż nie ma prawdziwego giganta, ale ze względu na wczesną porę roku ukazuje się sympatyczny zadowolony. Nagle pukanie moje szczytówkę koncentruje swoją uwagę z powrotem do ogona. Następnym razem, kiedy drżeć w mojej szczytowej, proponuję.

Chociaż jest to tylko porywający płoć, ale oczywiście najbardziej mile widziane na początek. I szybko beködere podłączyć mój nowy duet z robaków i wysłać mój koszyk żywności ponownie. Już w spadku moją przynętę brutalnie zaatakowany przez karaluchów i Rußnasen. Po dobrych 15 minut, mam serię 10 sztuk srebra w sieci. Przynęta nie wydaje się więcej na interesujący powód zamknięcia leszcz. “Od teraz masz paragon dla mieszanki paszowej. Willste złapać leszcz, masz dostęp do wiązania, pasywny mieszania. “Nauczył mnie Karl. Że każdy zbiornik wodny ma swoje dziwactwa i suszarka w tej zanęty jest wyraźną przewagę, więc nie znalazł się jeszcze, mimo swoich licznych rezydencji na drogach wodnych. Ale zajmę się nie zdradzić. Jednak jest on oczywiście rację. I już zmaga się z wielu małych ryb.

Ponieważ nie utrzymać zmianę dwóch obornika robaków przed innym ukąszenie małych ryb, używam równie niekonwencjonalne, ale bardzo skuteczne rozwiązanie: Po pierwsze, wypełnić górną część kosza żywności żywności, daję do dolnego otworu, szczypta żywej przynęty i na koniec zaczepić nim. Całość ponownie zamyka się pokrywką się okładzinę i stwierdza naciśnięciu kciukiem i palcem wskazującym. Przybył do bazy, jedzenie powoduje kosz, a także mój hak bezpłatny. Potem pociągnij delikatnie za przewód i niech jedzenie kosz skacze o ziemię, aby przynęta tuż kosz żywności, a nie w oczkach, które przychodzi do odpoczynku.

Dzięki tej zmianie, będę oszczędzał od innych małych ukąszenia ryb. Po chwili fine tip podajnik mojego pręta skłonił następnie w zwolnionym tempie. Natychmiast Potwierdzenie z przystanku. Paraboliczne działanie podajnikiem pręta pozwala mi potężny opór ryby pomimo jego snood sprzeciwić niezbędnego ciśnienia. Twarde uderzeń ryby są łatwo złapać za ogon. Kiedy rozmawiałem o jeden kilogram, dostał leszcz w moim podbieraka, Karl postanawia przenieść się po raz pierwszy język.

1 KG Brasse
Dobry początek: Ten 1 kg leszcza wykonane początek

Ponadto, obok rolki przynosi mi leszcz. Z ponad 2 kilo znaczna połowów, który powoli doprowadza do myślenia i Karl. Biorąc pod uwagę moje następne ryby, które są tylko nieznacznie mniejsze, kręcąc niezrozumienia przychodzi do niego. To można nagrywać wspaniałe połowów w niewielkiej odległości i zlikwidować światła, już pod warunkiem imponujący dowód na około godzinę. Tymczasem, daję w każdym koszu mała część Slashed robaki. Grube leszcze zdają się kochać jedzenie bałwochwalczy cielesny i wpadł w prawdziwy szał karmienia. Stopniowo, ryby wydają się być większe, dwa robaki zatrzymany przez grub teraz-pochodzą moje zaufanie i przynieść mi jeszcze dobre ryby.

Również w następnym rzucie następnie ukąszenia

Śledź ryby na ryby i moja sieć wypełnia szybko. Leszcze mają małe ryby w końcu wydalony z karmienia i mogę zapisać sobie wyrabiania lidera. Po ponad 3 godziny połowów, mogę wreszcie z dumą oferuje wydajność kilku okazałym leszcze i karpie ważkie. Ale gryzie stopniowo ustępują znacznie. Nie tylko dlatego, Karl, teraz również przeniósł łowiska na krótkich dystansach i próbuje mnie leszcz spór z przygód koktajli z każdej możliwej wabiące chemicznych w pojemniku paszowym. Teraz także z Karlem, leszcze i może startować i lądować od pięknej ryby. “Co można zrobić, ja mogę zrobić lepiej!” Wyrzuca mnie kiedy Charles bramki na leszcza. Ale tylko w tym przypadku, I zostały oszczędności niewielką część suszarki coś mnie nakarmić przed ostatnim zwilżania mój mieszanki paszowej.

große Brasse
Nie tylko duże-leszcz, karp, ale też nie można się oprzeć cielesny żywności


Plastikowy pojemnik przychodzi do mojej instalacji i umieścić dwa kosz mnóstwo suchej mieszanki do mojego łowiska. Następnie wrócił normalny mieszaniny stosowane w koszyku drutu. Tak, chcę, aby uniknąć za wszelką cenę, że chciwi małe ryby przez suchą, paszowego szczególnie wybuchowej zwrócić uwagę na moje obszarze podawania ponownie. Bingo! Moja głowa, łuki w wyniku regularnie ponownie.

Plastikkorb
Zmiana suszarka żywności w plastikowym koszu
doprowadza się do jednego lub więcej innych ryb.

Choć wydaje się, że Charles teraz zdecydowanie w górę z dodatkiem wabiące i nie dostaje więcej kęs. Może wygląda to za pośrednictwem swoich doświadczeniach w tym dniu w końcu, że to może być warte dość stały się modne praktyki krytycznej konfrontacji i zamiast śledzić nowe drogi do bramki.

Stattlicher Fang - ein Brassen
Duże leszcze, jak to 4 ryby funta są blisko brzegu, aby przechytrzyć.

I jednego jestem pewien, że warto, aby dać “short” drobnym urządzenia po raz kolejny szansę. Być może są również nagradzani przystojny ubijania Bream.

Leave a comment